2007-06-12, 20:58
Medlem
Antifrezes avatar
Får inte ngt crack för Windows Genuine Advantage Validation att fungera.... vad kan man göra ????
Citera
2007-06-12, 21:02
Medlem
kamikaze_kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antifreze
Får inte ngt crack för Windows Genuine Advantage Validation att fungera.... vad kan man göra ????

Finns redan om tråd här på forumet som är ganska färsk, finns till och med en länk till en crack där som fungerar utmärkt...

sök
Citera
2007-06-12, 21:51
Bannlyst
jag har "äkta" windows på min dator,
windows xp home edition på en dator från 2004

fråga: kommer windows genuine advantage validation på att jävlas med mig om jag installerar några piratkopierade officeprogram (word och access), eller kollar det bara upp om själva windows är äkta?
Citera
2007-06-29, 18:17
Medlem
Kumhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baronE_

fråga: kommer windows genuine advantage validation på att jävlas med mig om jag installerar några piratkopierade officeprogram (word och access), eller kollar det bara upp om själva windows är äkta?

Jag har inga bekymmer med äkta xp och pirat office!
Citera
2007-06-29, 18:34
Medlem
Desert_Foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baronE_

Windows genuine advantage kollar bara windows sen finns det om du ska ladda ner extra saker till office "Office Genuine Advantage". Men det är bara om du tar från microsofts hemsida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in