Citat:
Ursprungligen postat av Bossieman
Jag ändrar mig, du borde satsa på en quad-core-dator så du är framtidssäker, glöm inte heller att du ska ha DX-10 kort och självklart en 1080p skärm och självklart en BR-spelare (helst brännare för att vara framtidssäker), sen föreslår jag dubbla HDMI-utgångar för att vara framtidssäkrad, kör också med 4965AGN Intel wireless.
Du måste ju vara framtidsförsäkrad, skit i vad du behöver datorn till, är alltid bra med ett DX-10 kort även om du inte spelar, säger sig självt ju, så lyssna på dualcore fantasterna ovan, de vill ärligt bara hjälpa dig.
Du måste ju vara framtidsförsäkrad, skit i vad du behöver datorn till, är alltid bra med ett DX-10 kort även om du inte spelar, säger sig självt ju, så lyssna på dualcore fantasterna ovan, de vill ärligt bara hjälpa dig.

Jag vet att du var sarkastiskt men resten kan man faktiskt fixa senare. Bla tack var MSI nya produkt (inget pris eller när det släpps), USB2, PC-kortplatsen och en ny stor LCD TV (man vill ändå ha stor bildyta). Processorn är det (än så länge ) inte lika lätt för vem som helst att göra något åt.
http://www.tomsbusiness.se/reportage_massor/200706051/index.html
Jag har använt en bärbar i flera år nu och Processorn är i mitt fall det som sist börjar kännas gammal. Hade jag tänkt på processorn Kunde jag kanske bara ha köpt tillbehören och kopplat som jag beskrev för att få det du beskrev.
Kostar det så mycket mer att välja än bra processor?
Är Core2Duo bra jämfört med de andra alternativen i bärbara?
För jag undrar fortfarande vad så är så negativt med Core2Duo i en bärbar (förutom overkill punkten då) om priset är rätt. Kan någon svara mig var jag nu har fel. Om priset är rätt varför inte? (Jag kan spekulera men att ha fakta känns bättre)