2007-06-12, 04:44
Bannlyst
Ibland händer det ju lite sjuka saker på gymen, vad är det sjukaste som hänt på de gym ni kör på?

(seriöst, det kan ju bli en fet tråd, right..? )
2007-06-12, 06:29
Medlem
En fruktpizzas avatar
Svar direkt!

Att två stycken muskelberg började att slåss inne på självaste gymet! Helt sant!!! Det började med en grymtning på nedre däck (texten från Titanic)... En av de båda hade tydligen givit den andra så kallade "fulblickar" mitt i hans superset... Det hela slutade med att en av kretinerna tog ett nackgrepp så att hans antagonist började att gråta på golvet - med den andra över sig!!! Spektaklet åskådades av minst femtio personer...

Vad hände sedan då? Japp, rätt svar - båda portades på livstid!
2007-06-12, 06:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av En fruktpizza
Att två stycken muskelberg började att slåss inne på självaste gymet! Helt sant!!! Det började med en grymtning på nedre däck (texten från Titanic)... En av de båda hade tydligen givit den andra så kallade "fulblickar" mitt i hans superset... Det hela slutade med att en av kretinerna tog ett nackgrepp så att hans antagonist började att gråta på golvet - med den andra över sig!!! Spektaklet åskådades av minst femtio personer...

Vad hände sedan då? Japp, rätt svar - båda portades på livstid!

Ha ha.. vilket gym tränar du på? Antar du inte vill säga..
2007-06-12, 06:42
Medlem
Krappfiskarns avatar
Det galnaste som händer på mitt gym är väl att de stora killarna gör sönder kablar, maskiner och hantlar eftersom de är så brutala när de tränar. De är riktiga hardcore snubbar.
2007-06-12, 11:36
Bannlyst
En känd bodybuilder blev utkastad för inte så länge sen efter upprepade hot.
2007-06-12, 11:43
Medlem
Har inte tränat längre än 2 veckor på mitt nya gym.
Det galnaste som hänt där??

Såg ett "handfat" till en vattenfontän som var trasig - helt galet
2007-06-12, 11:45
Medlem
hugin:zs avatar
När våran överviktiga SO-lärare var där och bänkade 120kg
2007-06-12, 13:07
Bannlyst
hmmm

När RF kom o skulle göra dopningskontroll. 10 man sprang ut vid brandtrappan bakvägen*s*. Sen var det 2 nötter som fightades hejvilt.
2007-06-12, 13:55
Medlem
Crille-boys avatar
Hmm, det måste ha varit när en tönt gav mig fulblickar i mitt superset, självklart lackar jag då o tar ett nackgrepp på mongot, varpå han brister ut i gråt med mig över sig. Det var en rätt stor folkmassa som kollade så jag frågade dom vad fan de glodde på.
2007-06-12, 13:56
Medlem
kleffs avatar
När en arab kom in och började träna i vinterkläder. Lite random.

Sedan är "prutt-farbrorn" en klassiker. Det är en 50+ som brukar träna under samma tider som mig. Han har problem med magen och för ett jäkla oväsen under sitt pass. Luktar gör det också... Inget pass blir sig likt. De ovana har svårt att hålla sig för skratt och det skrammlar lite här och där och fnissas.
2007-06-12, 13:59
Medlem
Axons avatar
När jag sket på mig under ett benpass (finns en tråd om de så jag går ej in längre på de)
2007-06-12, 14:19
Medlem
t u ss avatar
När en snubbe i bänkpressen tappade stången i huvudet och började gråta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in