2007-06-11, 17:54
Bannlyst
Asså, jag letar efter en sån där grej man kan sätta där nere i verktygsfältet och klistra in asker. Tex om man ska pejsta grejer ofta, så vill man ju inte öppna notepad för det. Vill att den ska vara där så man snabbt kan kopiera och paste. Fattar ni+
Citera
2007-06-11, 19:16
Medlem
skallmans avatar
ShirusuPad

Körde jag med förut. Nu använder jag en sida som heter Netvibes och är en slags startsida med en massa "widgets" t ex anteckningar.
Citera
2007-06-11, 20:42
Moderator
Falukropps avatar
Har en textfil vid namn dynga.txt på desktopet, och har slängt upp en genväg till den i quicklaunchfältet. Funkar rätt bra, den filen har väl vart med i 10 år eller så nu

Rätt kul att kolla tillbaka på det man skrev för skitlängesen. Tyvärr har jag inte den allra tidigaste dyngan kvar, i win98 klarade inte notepad hur långa textfiler som helst så man fick ta bort det gamla lite då och då :/
Citera
2007-06-11, 22:12
Medlem
Ondkvists avatar
Jag har också en sådan fil, som har hängt med i väldigt många år nu. Började troligtvis med att jag ville testa loggningsfunktionen i Notepad en gång i tiden, alltså att sätta direktivet .LOG som första rad i filen.

Därefter har det bara rullat på, rena dagboken när man läser gamla datum och noteringarna kring dessa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in