För att det ska fungera så att portarna förblir öppna och sparas så måste du uppdatera routerns firmware vilket du kan göra när du loggar in på routern.
Nu till mitt problem 

Jag har också en netgear wpn824v2.
Inatt så skulle jag stänga ner internet för morsan, så jag loggade in på "routerlogin.net" och valde att stänga alla portar som routern har, och så valde jag "always" som en tidsperiod, valde att det skulle gälla för TCP och UDP.
Jag var dock lite för snabb och valde att detta skulle gälla ALLA. Nu kommer jag inte in på internet längre pga att jag har blockat internet för alla som använder våran router. Därmed kan jag heller inte logga in på "routerlogin.net" av någon anledning, inte heller i offline-läge. 
Jag försöker resetta routern men det verkar inte fungera.
Är det någon som vet vad jag kan göra? Jag behöver komma in på routern (routerlogin.net) så att jag kan öppna upp portarna eller ta bort port-blocken som jag lagt dit.
Tillägg: Nu har jag resettat den igen, ska ge mig på ett sista försök att komma in.
Tillägg 2: Yes. Jag lyckades! Jag gick in på länken som "Junk" gav, och läste att man var tvungen att hålla in reset-knappen i 15 sekunder. Så det gick att resetta skiten iaf. Så nu är mina blockade portar borta.