2007-06-06, 18:17
Medlem
Hansomfisers avatar
Om jag t ex ska köra en 12 veckors kur på låt säg 250mg Testo E + Deca 200 mg i veckan?

Hur många nålar, pumpar/uppsugningsnålar osv skulle DU ha köpt? (självklart några extra, just in case)
Citera
2007-06-06, 18:19
Medlem
biggens avatar
ja trycker du i gång i veckan så bör de ju bli 12st av vardera
sen kan du ta ett par extra fall i fall..
Citera
2007-06-06, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hansomfiser
Om jag t ex ska köra en 12 veckors kur på låt säg 250mg Testo E + Deca 200 mg i veckan?

Hur många nålar, pumpar/uppsugningsnålar osv skulle DU ha köpt? (självklart några extra, just in case)

de va nog fan den dumaste fråga jag hört på länge=))

men ta o köp 20st pumpar 3ml o 20st nålar grön/blå va du nu föredrar

och ne råsa nål som du har o suger me bara köra ner den i plast behålaren o in me den i frysen så kan du andvända den hur mkt som helst..

hare`bra
Citera
2007-06-06, 19:17
Medlem
köp ett hundrapack 3ml pumpar med 100st 0.6x38mm nålar.
Citera
2007-06-06, 19:42
Medlem
Hansomfisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grandman
och en råsa nål som du har o suger me bara köra ner den i plast behålaren o in me den i frysen så kan du andvända den hur mkt som helst..

Är du helt säker på det? Den blir ju inte steril då ju. BLir massa bakterier som hänger med till nästa gång, o till nästa gång, o till nästa gång osv in i oljan man ska suga upp som kommer i kontakt med nålen.
Citera
2007-06-06, 19:57
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hansomfiser
Är du helt säker på det? Den blir ju inte steril då ju. BLir massa bakterier som hänger med till nästa gång, o till nästa gång, o till nästa gång osv in i oljan man ska suga upp som kommer i kontakt med nålen.
Ingen större fara, sen innehåller ju oljan bakteriedödande sprit.

/mvh Ikh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in