Citat:
Ursprungligen postat av
andigo
Ja man kan väl ändå inte se ut hur som helst här i världen och tro att man ska bli behandlad som alla andra.
Och det är helt jävla fel.
Vad är det för fel på folk som skriver här ibland. Ni är verkligen bittra hjärtlösa människor.
Alla har olika klädstil och ser annorlunda på detta samt har olika utseenden (nu menar jag inte människan i fråga då jag inte vet hur hon ser ut), inte fan ska dessa nekas från att leva ett liv som alla andra.
Det är liksom inte så hon skrev satan med blod i sin panna eller något, ffs.
Citat:
Ursprungligen postat av
Temporary84
Mjukisar eller ej..Man kunde tydligt se att det var en del av hennes outfit.
Jag tycker hon var snygg med all sminkning som matchade kläderna.
Jävla bögar ni är allihopa. Rosa tights på en snygg 25åring får igång mig åtminstone. 😂
Nej snacka inte skit, alla bögar jag träffat har varit mycket inkluderande och skulle aldrig vara så elaka.
Stå på dig Emelie. Man ska fan ha rätten till att klä sig som man vill. Eller vill ni tvinga på henne en burka mot hennes vilja eller vad? Låt henne klä sig som hon vill.
Det är diskriminering och inget annat vilket alltför ofta sker mot svenskar och andra vita invånare, som blivit behandlade som skit utan att dom hade gjort något t.ex.
Sådan här diskriminering gör dem extremfeminismen legimit till 100%, vilket ni antifeministrolls inte verkar förstå. Ni stödjer även antivita(som ni pratar om) med att shamea istället för att stödja människan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Orcinus-orca
Exakt, handlar inte om färgen på byxorna. Det handlar om att det är mjukisbyxor och självklart nekar restaurangen sådana kläder om det är ett ställe som försöker hålla en högre standard. Finns andra sunkhak som tillåter sådan klädsel, gå dit. Jag själv föredrar sunkhak över finare ställen alla dagar i veckan. Roligare folk och billigare öl.
Snälla det finns mjukisbyxor som är värda mer än kostymer. Inte ett fan av sådana kläder förutom hemma men jag ger fan i att tvinga på mina åsikter på andra då alla har olika klädsmaker.