2017-07-30, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Och vem är idioten i detta fallet?
Jag inbillar mig att det är en jobbig tid för hundägare när deras hund är försvunnen, den frivilliga sökgruppen ser (på bilden) ut att älska situationen och ser mer ut att vara på en superkul utflykt än en sökinsats för att hitta en försvunnen hund.
Citera
2017-08-02, 23:55
Medlem
zurfarns avatar
Om Tripadvisor och annat:

http://www.expressen.se/allt-om-resor/familjen-blast-pa-resan-bokningen-fanns-inte/

När har ni hört talas om att man bokar via Tripadvisor. Hur jävla pantad får man vara? Tripadvisor är en sajt där man kan läsa recensioner om hur gemene man tycker om hotell, retauranger etc. Men inte fan BOKAR man via sajten.

Antingen är hela "familjen" riktigt dum i huvudet. Men journalisten borde ju också veta bättre.

Men dom har ju fått vara med på familjebild i Expressen. Bra så.
Citera
2017-08-03, 00:50
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zurfarn
Om Tripadvisor och annat:

http://www.expressen.se/allt-om-resor/familjen-blast-pa-resan-bokningen-fanns-inte/

När har ni hört talas om att man bokar via Tripadvisor. Hur jävla pantad får man vara? Tripadvisor är en sajt där man kan läsa recensioner om hur gemene man tycker om hotell, retauranger etc. Men inte fan BOKAR man via sajten.

Antingen är hela "familjen" riktigt dum i huvudet. Men journalisten borde ju också veta bättre.

Men dom har ju fått vara med på familjebild i Expressen. Bra så.

Jag kan boka boende genom Tripadvisor. Så det är nog du som ska ta på dig dumstruten och ställa dig i skamvrån, idiot!
Citera
2017-08-03, 01:04
Medlem
zurfarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Jag kan boka boende genom Tripadvisor. Så det är nog du som ska ta på dig dumstruten och ställa dig i skamvrån, idiot!

Jaha, då har jag missat nåt.

Att man beställer boende via en rescensionsajt.

OK. Jaha.

Citera
2017-08-03, 01:09
Medlem
zurfarns avatar
Citat:

Ohhh. Du fattar lika lite som de där löjliga Mallorca-människorna du läste om. Tripadvisor kan LEDA dig till nån uthyrare, inget mer. Du tecknar förfan inget avtal med Tripadvisor, är du helt jävla dum i huvudet?

Klart du kan boka boende, men det är ju via nåt annat bolag. Fatta.

Svenskar är nog det dummaste folket på jorden.

Läs och förstå.
Citera
2017-08-03, 01:33
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ohhh. Du fattar lika lite som de där löjliga Mallorca-människorna du läste om. Tripadvisor kan LEDA dig till nån uthyrare, inget mer. Du tecknar förfan inget avtal med Tripadvisor, är du helt jävla dum i huvudet?

Läs och förstå.

Klart jag vet att Tripadvisor leder mig till uthyrare.
Men även Tripadvisor ordnar boende också. Sök själv och se på alternativen man får upp.
Ett av alternativen som man kan köpa igenom, är just Tripadvisor.

För övrigt råder jag dig till att uppsöka en terapeut så att du kan få bukt på dina aggressioner som du bär på.
Citera
2017-08-03, 08:27
Medlem
Citat:

Läs och förstå.

Från tripadvisor.com
"Miljontals resenärer kan nu boka rum direkt på TripAdvisor."

VISSA svenskar är nog det dummaste...
Citera
2017-08-03, 09:52
Medlem
vigillarfittas avatar
Gubbe snålar med frakten, beställer ospårbara paket och skyller på Postnord.
Finns inget som helst som tyder på att hans 89 jävla paket har kommit bort i Sverige.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Bp91G/paket-kom-inte-fram--lagger-ner-sin-firma
Citera
2017-08-06, 00:54
Medlem
zurfarns avatar
Citat:
Klart jag vet att Tripadvisor leder mig till uthyrare.
Men även Tripadvisor ordnar boende också. Sök själv och se på alternativen man får upp.
Ett av alternativen som man kan köpa igenom, är just Tripadvisor.

För övrigt råder jag dig till att uppsöka en terapeut så att du kan få bukt på dina aggressioner som du bär på.

Jag är den lugnaste personen du nånsin aldrig träffat.

Men....om TripAdvisor har blivit uthyrare av lägenheter.....ok, då viker jag mig.

Men kan det vara så att de bara förmedlar till andra uthyrare? Bara undrar...

Jag har hyrt hus, villor med pool och lägenheter både nere vid Medelhavet och Atlantkusten i Portugal. I flera år.

Och kommit i direktkontakt med uthyraren på en gång. Via en helt annan sajt. Berätta för mig vad TripAdvisor erbjuder.
Senast redigerad av zurfarn 2017-08-06 kl. 01:00. Anledning: Inte helt uttömmande
Citera
2017-08-06, 06:55
Medlem
stone_sleepers avatar
Två idioter skriver en debattartikel i Aftonbladet:
"Så blev vit mjölk en symbol för vitmakt"

http://www.aftonbladet.se//debatt/a/2WzMB/sa-blev-vit-mjolk-en-symbol-for-vit-makt

Ska sägas att det var några på 4chan som trollade om mjölk och vitmakt för några månader sen... yada, yada... snart är det förbjudet att dricka mjölk i det skitnödiga Sverige.

Intressant också hur de likställer den västerländska staten med vitmakt.
Citat:
Sociologiprofessorn E. Melanie Dupuis vid University of California Santa Cruz är en av de som har studerat de historiska kopplingarna mellan mjölkdrickande och föreställningar om vit överlägsenhet. Hon beskriver bland annat hur mjölk sågs som en hörnsten i byggandet av den moderna västerländska staten.
Citera
2017-08-06, 09:27
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Jag är den lugnaste personen du nånsin aldrig träffat.

Men....om TripAdvisor har blivit uthyrare av lägenheter.....ok, då viker jag mig.

Men kan det vara så att de bara förmedlar till andra uthyrare? Bara undrar...

Jag har hyrt hus, villor med pool och lägenheter både nere vid Medelhavet och Atlantkusten i Portugal. I flera år.

Och kommit i direktkontakt med uthyraren på en gång. Via en helt annan sajt. Berätta för mig vad TripAdvisor erbjuder.

..eller gå och in och se själv!
Dessutom har vi redan förklarat.
Citera
2017-08-06, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Två idioter skriver en debattartikel i Aftonbladet:
"Så blev vit mjölk en symbol för vitmakt"

http://www.aftonbladet.se//debatt/a/2WzMB/sa-blev-vit-mjolk-en-symbol-for-vit-makt

Ska sägas att det var några på 4chan som trollade om mjölk och vitmakt för några månader sen... yada, yada... snart är det förbjudet att dricka mjölk i det skitnödiga Sverige.

Intressant också hur de likställer den västerländska staten med vitmakt.

Ja herre gud! Och avslutningen:

"Och för kon som mjölken kommer ifrån, och som tvingats till ett liv i livslång fångenskap där hennes barn tas ifrån henne inom några timmar efter födseln för att bli kött på människors tallrikar, är ett glas mjölk alltid en fråga om makt och förtryck."

Det är alltså en doktorerad person som skriver så provocerande enfaldigt och okunnigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in