Citat:
Ursprungligen postat av
TigerKid
Försöka duger...
Alltså att tatuera en sån grej skulle aldrig dyka upp i min skalle men hon ska förstås följa sin egen smak. Det vore tråkigt om alla vore likadana. Sen att hon försöker få lite gratismat från sin favoritleverantör... Att hon skulle få livstidstilldelning är osannolikt men de kunde ha tyckt det var kul och skickat några rabattkuponger försöka duger, det kostar henne ingenting.
Det var inget hon krävde eller lipade för och det var inte därför hon tatuerade sig. Hon hade inte heller vad jag förstår kontaktat tidningen för att gråta ut, som andra stollar i tråden, utan de hade hittat "scoopet" på Facebook och ställt lite frågor. Så jag tycker inte hon kan "dömas" för annat än att ha en lite egen smak på tatueringar.
Nog fanns det en tanke om att få gratis mat med i bilden:
För två år sedan blev norska Stian Ytterdahl viralkändis när han tatuerade in ett kvitto från McDonalds på sin underarm. Nyligen läste svenska Emilia Englund, 18, om tatueringen och blev inspirerad.
– Jag tyckte det var en rolig idé och tyckte det stod något om att han hade fått gratis mat, säger hon.
Inget krav nej, men besviken över den uteblivna gratismaten är hon:
Men någon gratismat blir det inte.
– Vi är så klart väldigt smickrade över att hon gillar vår mat så mycket, men hon får nog fortsätta betala för sig i framtiden också, säger McDonalds tillförordnade presschef Marianne Ahlgren.
– Det är tråkigt eftersom jag gör reklam för dem var jag än går när jag inte har byxor som täcker dem. Men det gör ingenting. Jag tyckte mest det var en rolig grej att fråga, säger Emilia Englund.
Som sagt, hennes smak på tatueringar har jag inget problem med alls, tvärtom, det som stör mig är att hon själv kontaktar de för att berätta hur rolig hon är och uttrycker sin förhoppning om att få gratis mat resten av livet. Det stör mig.