2011-01-27, 14:43
Medlem
Cincinnatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze

Telefon och bredband 1 500

Mobiltelefon 1 000

Vafan? Det kan inte vara möjligt att ha så höga kostnader om man inte ringer bokstavligen konstant. Telefon är ju skitbilligt nu för tiden. Fast hon sitter säkert i luren hela dagarna och klagar på olika organisationer. Men hon måste ha ljugit ihop de summorna, finns inte en chans att de når upp till sådana höjder. Det är nästan svårt att komma upp i femhundringen (sammanlagt) om man inte tar alla de dyraste abonnemangen.
Citera
2011-01-27, 16:07
Medlem
Lommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cincinnati
Vafan? Det kan inte vara möjligt att ha så höga kostnader om man inte ringer bokstavligen konstant. Telefon är ju skitbilligt nu för tiden. Fast hon sitter säkert i luren hela dagarna och klagar på olika organisationer. Men hon måste ha ljugit ihop de summorna, finns inte en chans att de når upp till sådana höjder. Det är nästan svårt att komma upp i femhundringen (sammanlagt) om man inte tar alla de dyraste abonnemangen.

Ja, de siffrorna är helt bisarra. Hon måste ju införskaffat ett flertal abonnemang som hon sitter och betalar på.
Citera
2011-01-27, 17:06
Medlem
BaalZeBubs avatar
[ ta bort]
Senast redigerad av BaalZeBub 2011-01-27 kl. 17:09.
Citera
2011-01-27, 18:10
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lommi
Ja, de siffrorna är helt bisarra. Hon måste ju införskaffat ett flertal abonnemang som hon sitter och betalar på.

Jag har flera abbonemang av olika anledningar och inte ens då jag får alla samtidigt (mobila bredbandet kommer var tredje månad) så kommer jag inte på långa vägar upp i dessa summor. Jag fattar verkligen inte.
Citera
2011-01-27, 18:50
Medlem
Cincinnatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Jag har flera abbonemang av olika anledningar och inte ens då jag får alla samtidigt (mobila bredbandet kommer var tredje månad) så kommer jag inte på långa vägar upp i dessa summor. Jag fattar verkligen inte.

Gissar på att antingen journalisten eller hon själv kryddade siffrorna lite så att hon gick minus. Och man har fan ingen rätt att gnälla om elpriser och annat om man bor i ett hus själv. Alternativt får vi se henne i en ny snyftartikel där hon säger sig ha blivit lurad av telefonoperatörerna och deras kostnader, det skulle vara episkt

Jävla jubelidiot.
Citera
2011-01-27, 19:34
Medlem
observator Ms avatar
http://karlskoga-kuriren.se/nyheter/karlskoga/1.1081348-veronica-blev-blast-av-skojare-pa-natet

muhammed ali/ western union/ nigeria/ kambodja, och inga varningsklockor ringer !
Citera
2011-01-27, 22:01
Medlem
Märkligt att folk har så svårt att ta till sig att Western Union är ett företag som sysslar med transaktioner mellan människor som litar på varandra, typ släkt och vänner...
Citera
2011-01-28, 10:23
Medlem
FritzDaCats avatar
Inte så ''ny'' trend....
Citera
2011-01-28, 12:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cincinnati
Gissar på att antingen journalisten eller hon själv kryddade siffrorna lite så att hon gick minus. Och man har fan ingen rätt att gnälla om elpriser och annat om man bor i ett hus själv. Alternativt får vi se henne i en ny snyftartikel där hon säger sig ha blivit lurad av telefonoperatörerna och deras kostnader, det skulle vara episkt

Jävla jubelidiot.

Ett alternativ skulle kunna vara när det kommer till de olika räkningarna att det är räkningar som inte betalas varje månad.
El brukar betalas var tredje eller fjärde månad. kanske är det samma sak med hennes telefon och breddband. Att det bara är i januari hon har stora utgifter för i februari har mycket mindre.
Fast då skulle det ju inte vara lika synd om henne längre så det döljer tidningen
Citera
2011-01-28, 13:48
Medlem
Testar att lägga mitt inlägg här
Jag googlade lite efter "Snabba upp datorn+enkla knep"
Aftonbladen gav mig denna artikel:
http://www.aftonbladet.se/pryl/article263970.ab
Den är från 2005, och handlar om hur man snabbar upp sin PC, men på Rubrik bilden är det in PowerMac Vem fan valde den bilden där?
Citera
2011-01-28, 14:32
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodkungen
Testar att lägga mitt inlägg här
Jag googlade lite efter "Snabba upp datorn+enkla knep"
Aftonbladen gav mig denna artikel:
http://www.aftonbladet.se/pryl/article263970.ab
Den är från 2005, och handlar om hur man snabbar upp sin PC, men på Rubrik bilden är det in PowerMac Vem fan valde den bilden där?

2005 hette den arkitekturen fortfarande powerpc.
Citera
2011-01-28, 21:00
Medlem
teflonpannan69s avatar
Älskar när idioter blir grundlurade och sedan ''vill varna andra''.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in