2009-09-15, 00:26
Bannlyst
Jag upplevde den bästa trippen någonsin!!!!
Först flöt jag iväg till egodödens land, när jag kom tillbaka smetade hela rummet, musiken var gudomlig och jag talade med gud!
Citera
2009-09-15, 08:26
Medlem
Citat:
Köp lagligt! Då kan Du vara säker på renheten på knarket. Om Du laddar hem det illegalt så kan Du få vad fan skit som helst.
Ja, tänk om det tillexempel är heroin-ljud i LSD-ljudfilen, sånt här experimenterande kan lätt sluta på akuten!
Citera
2009-09-15, 14:15
Medlem
Svampskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hosebag
Ja, tänk om det tillexempel är heroin-ljud i LSD-ljudfilen, sånt här experimenterande kan lätt sluta på akuten!
HAHAHAHA undra va fan dom på akuten säger när man kommer dit och berättar vad man har gjort
Citera
2009-09-15, 15:44
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hosebag
Exakt. Eller om en fil blir korrupt och ljudvågorna Mdma och Amfetamin blir ihopblandade. Farligt som fan.
Citera
2009-09-15, 23:24
Medlem
men vilken är den bästa ljudfilen som ni upplevt? LÄNKA!
Citera
2009-10-19, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Exakt. Eller om en fil blir korrupt och ljudvågorna Mdma och Amfetamin blir ihopblandade. Farligt som fan.

hahaha..
Men tänk då om man lyssnar på "Alcohol" i bilen och blir stoppad av av farbror blå.

edit. fick ett hastigt skrattanfall, då jag föreställde mig någon köra förbi lyssnandes på dessa monotona ljuden. Jävla stress, hahhahaa!
Citera
2009-10-20, 01:50
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel-Skurken
Först flöt jag iväg till egodödens land, när jag kom tillbaka smetade hela rummet, musiken var gudomlig och jag talade med gud!

Kanske kan du dela med av en länk eller så? Alla som finns i denna verkar döda...
Citera
2009-10-20, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel-Skurken

Låter mer som psykisk ohälsa än en tripp från ljudfiler..

Till tråden vill jag tillägga att vissa ljudfiler hjälper vid meditation.
Citera
2009-10-20, 03:01
Medlem
deadsets avatar
Det fungerar. Man blir inte "hög" på det i ordets rätta bemärkelse, men man bli otroligt avslappnad. Det slår alla andra typer av meditation med hästlängder. Jag kommer definitivt beställa ett par skivor med I-Doser när tillfälle ges. Man känner sig väldigt mysig och lite groggy efteråt. Jag gillar det skarpt. I kombination med spikmatta så är det ännu bättre. Rekommenderas varmt.
Citera
2009-10-20, 03:05
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EddieCat
men vilken är den bästa ljudfilen som ni upplevt? LÄNKA!

Opium och Heroin tycker jag är dom bästa. Mysigaste och mest avkopplande filerna.
Citera
2009-10-20, 03:51
Medlem
JointOfStyxs avatar
testat idoser några gånger men det funkade inte... testade en skrattsgrej, fick dock ett spontanskratt
Citera
2010-02-14, 05:35
Medlem
Det ända sättet att avgöra om det fungerar är väl egentligen om man tar en helt random människa, och spelar upp ljudfilerna för honom. Om han testar ecstasy-ljudfilen och somnar, så vet man ju helt enkelt att det bara är placebo.
Sen undrar jag också.. Hur fan kan skaparna tänka såhära " Ja, men om vi tar dessa ljudvågorna, så blir de som när man är hög på ecstasy"
Ecstasy har ju inga ljudvågor, så hur fan kan de bli ett liknande "rus"?
Hursomhelst.. Har testat rätt många presets, får ungefär samma "rus" på allihopa. Somnar nästan alltid och vaknar upp av att jag är helt slut i huvudet och hjärtat pumpar som fan, men precis innan jag somnar så har jag jäääävligt djupa tankar. Vetefan om jag somnar ens, kanske bara faller i trans?
Funkar och funkar.. Det vetefan.. Men intressant är det iaf, och visst får man ett "rus".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in