2010-07-25, 13:03
Medlem
Deads avatar
TESTA DET INTE!! TONERNA TAR SIG UT I BLODET OCH IN I HJÄRNAN! DU KOMMER HAMNA PÅ SJUKHUS!

Aftonbladet testade i-doser på en av sin 12 åriga reportrar, och hon ligger fortfarande på psyket och skakar!
Citera
2010-07-25, 15:50
Medlem
Gera_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dead
TESTA DET INTE!! TONERNA TAR SIG UT I BLODET OCH IN I HJÄRNAN! DU KOMMER HAMNA PÅ SJUKHUS!

Aftonbladet testade i-doser på en av sin 12 åriga reportrar, och hon ligger fortfarande på psyket och skakar!
har säkert suttit i 4/6timmar inatt och bara lyssna på den dära skiten. Tror du verkligen att det funkar ?
Citera
2010-07-25, 16:50
Medlem
Deads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gera_1
har säkert suttit i 4/6timmar inatt och bara lyssna på den dära skiten. Tror du verkligen att det funkar ?

Ja, alla vet ju att ljudvågor är tyngre än heroin.

Citera
2010-07-25, 17:09
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Jag känner en firma som är skitduktiga på att laga sarkasmdetektorapparaturer, du kanske vill ha numret ?
Citera
2010-07-25, 17:20
Medlem
Fick en psykos utav det. kan ibland tro att jag är en apelsin och försöker skala mig själv. En gång gick det så långt att jag var tvungen att få en hudtrsnplation.
Så jag ber dig, testa inte. Man vill inte bli en apelsinman.
Citera
2010-07-25, 21:12
Medlem
iDoser funkar knappast som drog men är utmärkt för mig för meditation samt "lucid dreams", vafan de nu heter på svenska. Repetiva ljud ger ju en viss transeffekt. (typ shamandrummor)
Citera
2010-07-26, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elyn
Det funkar, det handlar bara om viljan!
Låter som att jag försöker imitera någon profet här.. Ehem.
Men jo, det funkar.
Det är helt sant det du säger. Du blir hög på placebo, samma sak om du försöker knarka alvedon.
Citera
2010-07-28, 16:56
Medlem
makduis avatar
Citat:

Det funkar exakt som det ska funka man måste få hjärnan att vänja sig och acceptera ljudvågorna och koncentrera, dom olika namnen är nog bara skillnaden i Hz fast jag märker ingen skillnad på Extacy och kokain. Man kan ju inte sitta och förvänta sig att det ska ha samma effekt som drogen man kan inte heller säga att det inte funkar det är ju igentligen till för att slappna av så mycket som möjligt men i alla fall så tycker jag att du och alla andra ska kolla på den här videon http://www.youtube.com/watch?v=KLieLAAulo8
Ganska intressant hur ljudvågorna slås samman i hjärnan tycker jag
För mig funkar det nu automatiskt och det känns som att hjärnan masseras vet int varför.

Sry om det var lite OT...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in