Sångerskan Marie Fredriksson har jag gått i samma skola som. Jag har inget minne av att hon kunde sjunga eller spexa på scen. Hur i helskotta blev hon sångerska i Basic Element eller är hon bara Peters dresserade apa på scen? Förvisso besitter hon i princip samma egenskaper som Patsy, ultra blond och silikonbröst toppat med lite WT. Kan det även kanske vara så att Patsy ser sig själv som solklar nästa sångerska i Basic Element när alla förutsättningar redan finns?
Googla det namnet och det kommer upp en snaggad jävla hallänning, haha.
Det verkar finnas väldigt lite bilder på Marie Fredriksson fladdrandes på nätet. Jag har dock möjlighet att smuggla ut lite bilder från Facebook där man klart och tydligt kan se att turné livet tagit ut sin rätt. Dock finns en liten risk att ett svartsjukegräl mellan Patsy, Peter och Marie kan uppstå. Är vi beredda att ta den smällen?
Nån som vet något/känner till Peter Thelenius vänskap med en kille som kallas "Hästen".. tydl profil på Mallis på somrarna och välkänd på div kryssningsbåtar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!