2007-06-06, 16:16
Medlem
Loggan är bra som den är
Citera
2007-06-06, 16:48
Medlem
Hovslättsmannens avatar
OK, kanske en kuk som röker?

Någon sa att katten var fint gjord. Det är den inte. Den ser ut som skit. Nospartiet på en katt är i allmänhet smalare än själva huvudet. Den här katten har en tallrik i munnen. Dessutom har katten rödsprängda ögon. Ger signalen att det är fränt att röka och inte sova. Då blir du cool som en katt!

Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Jag tycker inte loggan ska ändras, jag satt och läste lite på flashback för c:a 7-8 år sedan och då var den väl där då också? Annars har jag ett förslag: En mycket stor och elegant kuk. (Fast jag tycker dock att den rökande katten är bättre)
Citera
2007-06-06, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen

Någon sa att katten var fint gjord. Det är den inte. Den ser ut som skit. Nospartiet på en katt är i allmänhet smalare än själva huvudet. Den här katten har en tallrik i munnen. Dessutom har katten rödsprängda ögon. Ger signalen att det är fränt att röka och inte sova. Då blir du cool som en katt!

Inte ofta tecknade djur är lika de i verkligheten, och skall så förbli. Är du ute efter ett foto på en katt så starta eget forum med massa bilder på katter

Katten ser ut som en hårding som röker på, vad är det för fel med det? ett forum måste inte ha en mes som dricker saft som loggo för att det ska vara okej, eller hur?
Citera
2007-06-06, 16:53
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:

Ja det hade varit nåt Men nu är katten såpass känd och ganska fin även om den har en tallrik i munnen så det finns nog ingen anledning att byta.
Citera
2007-06-06, 16:55
Medlem
Glamourbögens avatar
Tycker nog loggan är rätt cool i all sin töntighet, möjligtvis en liten fjäderboa runt halsen på kattstackarn
Citera
2007-06-06, 19:17
Bannlyst
Sedan när har katter skägg och fräknar/kvisslor eller vad det nu är?

Jag vill dock ha kvar missen.
Citera
2007-06-06, 21:50
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Fy fan, det var det larvigaste jag någonsin hört. Tycker du att det är fränt med "hårdingar som röker på"? Hur gammal är du?

Hur är det med er andra, är ni också hårdingar?

Citat:
Ursprungligen postat av LaddeLigist
Katten ser ut som en hårding som röker på, vad är det för fel med det? ett forum måste inte ha en mes som dricker saft som loggo för att det ska vara okej, eller hur?
Citera
2007-06-06, 22:15
Medlem
ischs avatar
Citat:
Fy fan, det var det larvigaste jag någonsin hört. Tycker du att det är fränt med "hårdingar som röker på"? Hur gammal är du?

Självklart är jag hård men det ha mycket lite med en rökande katt att göra.
Citera
2007-06-06, 22:22
Medlem
Citat:

Det kan du ge dig fan på. Så ge fan i kattjäveln, den ska va kvar som den är!
Citera
2007-06-06, 22:52
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Nix, det kan jag inte påstå. Men katten som puffar är söt och häftig på samma gång, tycker man saken i sig är hård är det bra för varumärket.
Försvinner kissemiss från logon avslutas min FB-karriär från sekund till annan. Småsak kanske, men några fasta punkter måste man hålla vid.
Citera
2007-06-06, 23:16
Medlem
Pendeltågs avatar
Jag gillar nuvarande loggan och ser ingen anledning att byta. hugade kan ju alltid starta en förslagstråd i laidback och bifoga sina alster, kan säkert bli en rolig tråd då det finns gott om kreativa människor här. Varför inte en poll som avslutning och presentera det vinnande förslaget för admin? Man vet ju aldrig, kanske finns nått som är bättre ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Försvinner kissemiss från logon avslutas min FB-karriär från sekund till annan. Småsak kanske, men några fasta punkter måste man hålla vid.

Å fan! Kanske läge att byta logga ändå!
Citera
2007-06-06, 23:21
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pendeltåg
Å fan! Kanske läge att byta logga ändå!
Jag visste att det där skulle komma! Hur ska jag nu tolka det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in