Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-06-05, 20:31
Medlem
micaeles avatar
Katten får inte bytas ut! Man ska inte överge ett välkänt varumärke (katten är kändare än pilarna) plus att den är väldigt fin.
Citera
2007-06-05, 20:47
Medlem
Tjennstroums avatar
Det skulle vara jättefint om den nya loggan skulle vara en blandning mellan London 2010 och Lerums kommun.
Citera
2007-06-05, 21:05
Medlem
De Larges avatar
Jag tycker man kan ta bort ciggen ur kattens mun, jag som icke-rökare känner mig djupt kränkt och påhoppad.
Citera
2007-06-05, 22:07
Medlem
ap3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Jag tycker man kan ta bort ciggen ur kattens mun, jag som icke-rökare känner mig djupt kränkt och påhoppad.

Jag som snusare känner mig också kränkt. Ge katten en prilla!
Citera
2007-06-05, 22:10
Medlem
Packans avatar
Loggan är perfekt. Byt ej.
Citera
2007-06-06, 02:11
Medlem
Bleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Och eftersom jag är rökare men kattallergiker tycker jag naturligtvis exakt tvärtom. Bort med kattjäveln, behåll ciggen.
Citera
2007-06-06, 02:55
Medlem
Phunkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bleep
Och eftersom jag är rökare men kattallergiker tycker jag naturligtvis exakt tvärtom. Bort med kattjäveln, behåll ciggen.

Och jag har två katter samt rökar vattenpipa med jämna mellanrum så jag skulle vilja se två katter, på varsin sida utav loggan med varsin vattenpipa!

Lite mer ontopic då. Flashback-kissen är det häftigaste på hela flashback enligt mitt tycke och jag tycker som många andra att katten ska stanna. Länge leve fbkissen!
Citera
2007-06-06, 03:46
Medlem
bingobennys avatar
Så sjukt, tänkte häromdan på hur ful logga flashback har, skickar nästan ångestfyllda vibbar, och så stöter man på den här tråden (=

Mao. är det en grym produkt med en riktigt risig förpackning..

Ärligt talat, byt till nått stilrenare.. pokerforum.nu är ett bra exempel på hur ett forum ska se ut..
Citera
2007-06-06, 03:50
Medlem
Mollgans avatar
FB borde absolut byta logga. Vad vill man säga med en rökande katt som ser ut att vara formgiven av en fjortis? Sen att argumentera för att den ska vara kvar med argument som att "den börjar bli inarbetad och välkänd" är ju bara fjantigt. Den stora massan känner inte till Flashback som är en droppe i havet.
Citera
2007-06-06, 04:58
Medlem
Ge fan i katten, den ska vara kvar!
Citera
2007-06-06, 10:38
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Bort med katten. FB är ett vuxenforum (tro det eller ej!).
Ställer mig tveksam till en rökande katt som symbol för total yttrandefrihet. Mina katter hemma säger aldrig någonting.
Plus att jag av någon anledning associerar katten till tråden "Kalle Anka tar syra och tänker på bajs".
Citera
2007-06-06, 10:59
Bannlyst
Är lite kluven i denna fråga, men överlag håller jag med om att en rökande katt kanske inte riktigt rimmar med Flashbacks yttrandefrihet. Själva typsnittsloggan bör dock inte förändras. Kanske vore det bästa att helt enkelt strimla kattskrället, och bara använda själva namnet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in