2007-06-06, 22:35
Medlem
Flamsans avatar
Mina lskar lkorvar, allts hundgodis som ser ut som och luktar som lkorvar.
Det sger den ldsta hunden till om att hon ska ha minst en gng om dagen.
Det r ngot tyskt godis.
Frolic ngot som hette salami var ocks populrt.
Mina vill ha mjukt godis s levergodis och snt gr bort

Har funderat p ngongng nr man har folk hemma att stta dom i ett glas och se om ngon ter av och i s fall om dom var goda
Citera
2007-06-11, 18:26
Medlem
Kupsans avatar
Snlla nn, skriv vilken ras ni har. Vissa raser r vldigt krsna, andra kan ta vad som helst.
Som min Labrador, han ter kaninbajs nr vi gr ute i skogen...
Citera
2009-02-25, 14:46
Bannlyst
Bumpar denna.

Eftersom att jag inte vill starta en ny trd efter en skning och hittade denna bumpar jag upp den hr istllet.

Vad r egentligen bsta hundgodiset?
Min tik brukar f tuggrullar(Dom som luktar vldigt illa enligt mig, men hon gillar dom) och ibland mrgben om hon varit duktig nr vi varit ute.
Citera
2009-02-25, 17:23
Medlem
bessies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillionaire
min morsas hundar har alltid alskat Frolic

tack fr tipset med Frolic. men r det inte vete i Frolic?min hund r allergisk mot vete.
Citera
2009-02-25, 17:35
Medlem
My name is Earls avatar
Ugnstorkad blodpudding och ntlever som var kokt och drefter ugnstorkad och kryddat med vitlk gick hem hos min KRSNA dobbermann, labben ter ju vad som helst.
Citera
2009-02-25, 17:43
Medlem
bessies avatar
ibland kper jag rkta oxben och det r s gott att hunden brjar vakta benet , bara det rkar g frbi en katt s morrar hon och katterna skiter vl i benet.det r lite kul. givetvis fr matte ta benet
Citera
2009-02-25, 18:20
Medlem
kaoriblasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Ugnstorkad blodpudding och ntlever som var kokt och drefter ugnstorkad och kryddat med vitlk gick hem hos min KRSNA dobbermann, labben ter ju vad som helst.

Jo det r alltid en hit! Min lilla valp tar allt godis man ger henne, men kokt+ugnstorkad lever funkar till ox de mest krsna hundar.
Citera
2009-02-25, 20:06
Medlem
bessies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaoriblast
Jo det r alltid en hit! Min lilla valp tar allt godis man ger henne, men kokt+ugnstorkad lever funkar till ox de mest krsna hundar.

du gr det hemma ? recpt p det . temperatur ok dyligt?
Citera
2009-02-25, 20:17
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bessie
du gr det hemma ? recpt p det . temperatur ok dyligt?
G in p "tips" : http://www.sbkk.org/
Citera
2009-02-26, 05:35
Medlem
Mandingos avatar
tycker det verkar som att ju vrre man sjlv tycker godiset luktar desto bttre tycker vovven det smakar... de hade torkad vom (komage) p djuraffren som stank nt s frjvligt, men polarens hund blev som galen i det...
Citera
2009-02-26, 05:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tortoriello
Na, snarare folkskit, faktiskt.

S man gr allts hunden en tjnst om man bajsar den i munnen?

Kanske ett alternativ d att skaffa hund om man bor nnstans dr det inte finns nn toalett?
Citera
2009-02-26, 06:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mandingo
tycker det verkar som att ju vrre man sjlv tycker godiset luktar desto bttre tycker vovven det smakar... de hade torkad vom (komage) p djuraffren som stank nt s frjvligt, men polarens hund blev som galen i det...

Du har en pong i det. Vom luktar nt s frbannat s man knappt vara inom en meters radie frn hunden fr att den luktar nt s brutalt efter ett vomben, men likfan ska dom ha vomben och blir som studsbollar nr man plockar fram dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in