2007-06-04, 21:29
Medlem
Deads avatar
Någon mer än jag som ska dit?
Citera
2007-06-06, 15:58
Medlem
von_Ss avatar
För dåliga band i år. Jag var där förra året. kan säga att det var jävligt härligt. Sjukt varmt, oerhört vackert, grymma band. Underbart att sitta vid floden och dricka bärs mellan konserterna.

Dryg bussresa bara, om du åker med festivalbussen.
Citera
2007-06-12, 21:38
Medlem
Deads avatar
jepp..buss blir det.
Kassa band tycker jag la inte det är direkt. Dismember, Kerator, Satyricon, Motörhead, Immortal. Det är band som jag klassar som riktigt bra band i alla fall, plus att många fler är bra.
Citera
2007-06-13, 01:36
Medlem
ensiferums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dead
jepp..buss blir det.
Kassa band tycker jag la inte det är direkt. Dismember, Kerator, Satyricon, Motörhead, Immortal. Det är band som jag klassar som riktigt bra band i alla fall, plus att många fler är bra.

SÅg Kreator och Motörhead på Sweden rock, mycket bra skit!
Även om Kreators frontman är lite småtöntig när han andas djupt och försöker prata brutalt om politiker som man blir " stabbed in the back" av, grejjen är att han uttalar " stabbed " som " stepped" . Så han säger " stepped in the back!"

Körde samma snack både när de lirade på Sweden Rock och på Klubben någon månad innan = )

Men bra som fan var det!
Citera
2007-06-13, 20:34
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dead
jepp..buss blir det.

Nej knappast kassa. Men jag väljer nog nåt annat i år.

Förra året såg jag bl a Nevermore, Kataklysm, Amon Amarth, Caliban, Heaven Shall Burn, One Man Army, Hypocrisy. Kunde knappast bli mycket bättre. Dessutom satt vädret som ett smäck. 40 grader när vi kom dit. 30-35 resten av veckan. Ca 150 grader i tältet kändes det som och bordershopölen var fan ännu varmare. Tur de sålde kall bärs där.

Fantastiskt trevligt hade jag iaf. Hoppas du får det bra också!

Håll dig undan från slaktavfallet till "mat" på festivalområdet. Finns en nice pizzeria och nåt mer matställe i själva byn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in