Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-06-03, 21:07
Medlem
skinner5000s avatar
Nu när sommaren har kommit och datasittandet har minskat vill jag önska er alla postare i denna forumsdel en glad och trevlig sommar!

Att moderera detta forumet är en dröm, man behöver knappt göra någonting alls då ni postare och användare sköter er exemplariskt. Som info kan jag nämna att jag och miklon max raderar ett par inlägg i veckan och då är det allt som oftast bara en felpost eller en dubbelpost. Är det mot förmodan något fel så kommer det alltid ett RP så att man lätt kan åtgärda det.

Tack alla användare för att ni gör Datoranvändning - Mac OS till ett fantastiskt bra, trevlig och lättmodererat forum! Glad sommar på er också!
Citera
2007-06-03, 21:41
Medlem
Synd att Fildelnings forumet inte funkar som det funkar här. Man blir fan avundsjuk. Bra jobbat alla användare här för att ni håller nivån uppe

Trevlig sommar.
Citera
2007-06-03, 22:42
Medlem
miklons avatar
Jag kan bara instämma i min kollegas kloka ord.
Citera
2007-06-04, 14:26
Moderator
^Eazs avatar
Jo, nivån på denna del av FB måste jag säga är mycket högre än på andra delar av FB jag håller till och läser.

Inte samma pajkastning osv. Heller inte de klassiska nerlåtande svaren om någon behöver hjälp utan alla försöker faktiskt hjälpa till.

Tack till moderatorerna för ett mycket bra jobb och alla postare för alla trevliga poster.

Glad sommar gott folk.

Citera
2007-06-04, 14:30
Medlem
trevlig somamr du också!

du kanske kan hjälpa mig då o radera tråden jag nyss startade, ang hdd i g3´an. har hittat en nu, tänkte starta en ny tråd men ser bättre ut om den andra försvinner först hehe

mvh johan
Citera
2007-06-04, 14:38
Medlem
sparlunds avatar
Ni håller säkert bara på såhär för att maccare så framstå som mer civiliserade än msare
Citera
2007-06-04, 15:02
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparlund
Ni håller säkert bara på såhär för att maccare så framstå som mer civiliserade än msare

Jag är MSare by default hemma kör jag PC som huvudmaskin.

Men denna del av forumet är mer.. civiliserad på något sätt.

Idag sade jag upp mig från Apple, så 1 månad så börjar jag mitt nya jobb
Citera
2007-06-04, 15:05
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparlund

Kan ju bero på att det här forumet inte har tillnärmelsevis lika många besökare som t.ex. ms-forumet...
Citera
2007-06-04, 18:25
Medlem
G Hårddiskssons avatar
Precis som med Linuxanvändare så är Macanvändare lite underdogs. Då blir man glad när man stöter på någon av sin egen sort och vill gärna hjälpa till så gott man kan. Så delvis kanske det beror på att vi är färre men säkert också att det är lite mer av ett val att köra Mac (eller Linux för den delen) och inte så mycket som kommer med modersmjölken.

Hur som helst är det trevligt med den positiva stämningen på forumet!

På tal om sommaren, hur ska jag kunna sitta med macbooken ute i solen och fortfarande se nått på skärmen?
Citera
2007-06-04, 19:37
Medlem
sparlunds avatar
tror min bror hade ngt slags gummiskit över hela skärmen,,eller är jag ute o cyklar nu?:P en filt över dig är ett säkert kort
Citera
2007-06-04, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G Hårddisksson
På tal om sommaren, hur ska jag kunna sitta med macbooken ute i solen och fortfarande se nått på skärmen?
Hitta en skuggig plats som jag och alla andra Om möjligt så är ett parasoll att föredra eftersom man då inte är begränsad till var solen står på himlen.
Citera
2007-06-04, 20:01
Medlem
SNIFF2s avatar
Glad sommar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto