2010-11-29, 21:41
Medlem
EleanorRigbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donbistotovarr
Hon är så sjukt lik Josefin Crawford!

Nej, hur kan du tycka det, hon är bra mycket finare och ser gulligare ut, har alltid tyckt JC ser lite sliskig ut, dessutom tror JC att hon är något, fast jag har igen aning hur JC blev sk kändis!
Citera
2010-11-30, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EleanorRigby
Nej, hur kan du tycka det, hon är bra mycket finare och ser gulligare ut, har alltid tyckt JC ser lite sliskig ut, dessutom tror JC att hon är något, fast jag har igen aning hur JC blev sk kändis!
Jag tycker det, men September ser helt klart better ut.
Citera
2010-11-30, 10:13
Medlem
Ungargsvartmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EleanorRigby
Josefin Crawford tidigare Leffler gängade sig med Wille Crawford i Just D under deras storhetstid. Skilde sig men behöll namnet (vem fan vill heta Leffler liksom). På hela taget är det vad hennes kändiskap baserats på, vilket lett fram till en del mediejobb.
Citera
2010-12-02, 17:52
Medlem
BoyGoneBads avatar
Nu på lördag är det Pluras tur...

Och Petra gör en sjuuuuuuuuuukt bra cover... Måste bli en hit!
Citera
2010-12-04, 12:57
Bannlyst
Hon gnäller ju när hon sjunger. Hon har väl gjort några hits som duger på fyllen men inte mer än så. På tal om hennes bröst, så är de äkta, men hon har bantat ned sig och därför tappat bröst och fått massa bristningar i huden. Inte så fräscht. En klart överskattad artist i övrigt.
Citera
2010-12-04, 16:22
Medlem
UltimateHybrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killerdragon
Hon gnäller ju när hon sjunger. Hon har väl gjort några hits som duger på fyllen men inte mer än så. På tal om hennes bröst, så är de äkta, men hon har bantat ned sig och därför tappat bröst och fått massa bristningar i huden. Inte så fräscht. En klart överskattad artist i övrigt.

Hennes hesa, raspiga röst är bland det porrigaste som mött dagens ljus.
Hur vet du allt detta om bristningarna? Är du hennes korkade men talangfulla snubbe?
Citera
2010-12-04, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UltimateHybrid
Hennes hesa, raspiga röst är bland det porrigaste som mött dagens ljus.
Hur vet du allt detta om bristningarna? Är du hennes korkade men talangfulla snubbe?

Tja, kolla här så ser du.

http://upload.wikimedia.org/wikipedi...7_Marklund.jpg
Citera
2010-12-04, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av drunknar
Fan hon ser ju ut som värsta missfostret! Dålig bild eller?

Är benägen att hålla med. Hon är inte vidare snygg på några bilder. Hon har ganska konstig näsa också och kritvitt hår är fan ingen höjdare. Påminner om 80-talets Tyskland.
Senast redigerad av killerdragon 2010-12-04 kl. 19:56.
Citera
2010-12-05, 19:47
Medlem
gottmospahedens avatar
Citat:
Är benägen att hålla med. Hon är inte vidare snygg på några bilder. Hon har ganska konstig näsa också och kritvitt hår är fan ingen höjdare. Påminner om 80-talets Tyskland.

Det finns bilder hon är riktigt snygg på.

http://www.expressen.se/noje/extra/1...-det-ar-eldigt
Citera
2010-12-05, 21:55
Medlem
Citat:
Tja, kolla här så ser du.

http://upload.wikimedia.org/wikipedi...7_Marklund.jpg

Bristningar kan jag hålla med om. Men att hon ska ha tappat sina bröst vet jag inte? Gudinna!
Citera
2010-12-06, 00:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aceton-Sture
Bristningar kan jag hålla med om. Men att hon ska ha tappat sina bröst vet jag inte? Gudinna!

Dom är mindre än innan. På vissa bilder där hon är sminkad och stylad ser hon hyfsad ut, även om sminkningen är rena krigsmålningen och ser ganska amatörmässig ut. På bilder utan smink är hon helt och hållet mainstream och är inget man skulle vända sig om på stan för.
Senast redigerad av killerdragon 2010-12-06 kl. 00:29.
Citera
2010-12-06, 10:13
Medlem
bornfree1985s avatar
Jag hörde av en kompis kompis kompis typ, att hon inte tar den i tvåan. Iallafall inte i det förhållandet. Synd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in