2007-06-03, 00:28
Medlem
Håller precis på att skaka liv i min dator som legat nedpackad i 2 år (!) Den har XP Pro installerat. Nu finns inte längre funktionen som gav mig möjlighet att spara ovanstående för att spara en massa tid och tankeverksamhet. Vad kan ha hänt? Jag installerade en del uppdateringar som kommit till under tiden den varit nedpackad, men det borde väl inte påverka? Tacksam för hjälp!
Vänliga hälsningar Christer
Citera
2007-06-03, 11:07
Medlem
kklasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille47
Den har XP Pro installerat. Nu finns inte längre funktionen som gav mig möjlighet att spara ovanstående för att spara en massa tid och tankeverksamhet.

Spara ovanstående? XP Pro? Förstår inte vad problemet är här!
Citera
2007-06-03, 13:49
Medlem
Lagrade användarnamn och lösenord

Citat:
Ursprungligen postat av kklasen
Spara ovanstående? XP Pro? Förstår inte vad problemet är här!
Problemet är att förut brukade XP fråga om jag ville spara användarnamn och lösenord när jag var på sidor som kräver detta, t.ex. Atg:s inloggning. Men nu får jag inte frågan längre och jag undrar om det är någon inställning jag kan göra. Ville bara tala om att jag använder XP Pro, ifall det kunde vara till nå´n ledning. Vänliga hälsningar Christer
Citera
2007-06-03, 14:50
Medlem
samuzmds avatar
Har inget med Windows och göra, utan Internet Explorer.

Skaffa Firefox istället, du kommer inte ångra dig

www.getfirefox.com
Citera
2007-06-03, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samuzmd
Har inget med Windows och göra, utan Internet Explorer.

Skaffa Firefox istället, du kommer inte ångra dig

www.getfirefox.com

OK, då vet jag. Finns samma funktion i Firefox? Måste tyvärr köra IE så länge som det är min gamla mors dator vi använder.. Tack för svar! mvh Christer
Citera
2007-06-03, 18:56
Medlem
Hej!
Jag tror att det är funktionen "Komplettera automatiskt" som du är ute efter, du når inställningarna i Internet Explorer, via Verktyg-->Internetalternativ, under en flik som heter "Innehåll" har du en en funktion som heter "Komplettera automatiskt, där kan du gör dina inställningar.
Lycka till!
Citera
2007-06-03, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmsMange
Hej!
Jag tror att det är funktionen "Komplettera automatiskt" som du är ute efter, du når inställningarna i Internet Explorer, via Verktyg-->Internetalternativ, under en flik som heter "Innehåll" har du en en funktion som heter "Komplettera automatiskt, där kan du gör dina inställningar.
Lycka till!

Tack, jag testar!!
Citera
2007-06-03, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmsMange
Hej!
Lycka till!

Försökte, men på ATG.se fungerade det inte iaf. Trist! mvh Christer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in