2011-03-13, 23:37
Medlem
Moltas666s avatar
Ingen som har mer info om fallet?
Citera
2011-03-14, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Ingen som har mer info om fallet?

Vad är det för mer info om själva fallet du är ute efter? Det som nämns i tidigare länk nån sida bak var ganska utförlig om jag inte minns fel.
Citera
2011-03-16, 22:59
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folkoel
Vad är det för mer info om själva fallet du är ute efter? Det som nämns i tidigare länk nån sida bak var ganska utförlig om jag inte minns fel.

Fel av mig, fallet verkar klart. Eftersom jag har en del kopplingar till Töreboda via släktingar så blev jag nyfiken på namnen på förövarna idag.
Citera
2011-03-17, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Fel av mig, fallet verkar klart. Eftersom jag har en del kopplingar till Töreboda via släktingar så blev jag nyfiken på namnen på förövarna idag.

Hoppas länken gav dig nödvändig info, men om namnbyte har skett så är vi nog många som är nyfikna.
Citera
2012-08-31, 19:45
Medlem
Plastk0tt3s avatar
Den som hamnade på anstalten utanför karlstad bor kvar där än idag. Han bodde i kristinehamn i några år därefter flyttade han till karlstad.. För dom som undrade. Alltså stämmer inte tidigare uppgifter i tråden.
Citera
2012-09-01, 08:46
Medlem
Handeldvapens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastk0tt3
Den som hamnade på anstalten utanför karlstad bor kvar där än idag. Han bodde i kristinehamn i några år därefter flyttade han till karlstad.. För dom som undrade. Alltså stämmer inte tidigare uppgifter i tråden.
Men han besöker Töreboda ganska ofta?
Tycker jag ser honom då och då.
Citera
2012-09-01, 10:56
Medlem
Dessa påminner lite om Dnepropetrovsk maniacs. Eller ja, tvärtom eftersom Töreboda hände 2001 och ukrainarna begick sina brott 2007. Dock att dessa Dnepropetrovsk maniacs mördade lite fler. Lite samma anledning. Häftigt att döda nån. Skända kroppen lite. Dnepropetrovsk maniacs kommer dock aldrig ut ur fängelset. Borde inte dessa Töreboda maniacs heller gjort.

Undrar dock som många andra, vad dem gör idag egentligen ?
Finns det ingen statistik på att lustmördare faller tillbaka ?
Citera
2012-09-01, 18:03
Medlem
Plastk0tt3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handeldvapen
Men han besöker Töreboda ganska ofta?
Tycker jag ser honom då och då.

Det kan jag inte svara på. Känner honom inte personligen, men har träffat honom. Träffade honom några dagar efter att han kom ut. Då han träffade en tjej och bosatte sig i kristinehamn, och bodde där ett par år innan dom flyttade till karlstad.
Citera
2012-09-07, 02:47
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Sjukt jävla infall sitta och festa på hembränt och inledingsvis bestämmer sig för inbrott i konsum för att därefter mörda någon . Sas även att de planerade fler mord och låg och lurpassade på lämpliga offer knivbeväpnade efter händelsen . Hurvida det stämmer vet jag ej .Finns en interjuv btw , med en av mördarna i en bok där flera repotage om svenska brottsfall tas upp . Vad den nu heter gaah!
Citera
2012-09-08, 12:09
Medlem
BennyBernadottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undulaten
Jag längtar tills en militärdiktatur tar över Sverige så vi kan få lite rediga dommar på folk , typ nackskott,bli ivägskjuten med katapult ut i öresund eller nersparkad från ett berg.

Det läter som du vill att sådana här personer får makt i och över rättsväsendet?

Jag har aldrig förstått att somliga ärthjärnor tror att en diktatur skulle leda till någon slags högre moral och rättvisare domar eller schysstare förhållningssätt till varandra. Är det något vår historia lärt oss så är det väl att diktaturer istället föder fram och gynnar våldbenägna personer.

Skulle vi vilja se att dessa åldringsrånare och mördare får en maktposition i polisväsendet eller militären?
Nej, jag tror inte det.
Citera
2013-02-09, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BennyBernadotte
Det läter som du vill att sådana här personer får makt i och över rättsväsendet?

Jag har aldrig förstått att somliga ärthjärnor tror att en diktatur skulle leda till någon slags högre moral och rättvisare domar eller schysstare förhållningssätt till varandra. Är det något vår historia lärt oss så är det väl att diktaturer istället föder fram och gynnar våldbenägna personer.

Skulle vi vilja se att dessa åldringsrånare och mördare får en maktposition i polisväsendet eller militären?
Nej, jag tror inte det.

Nä det är väl då som tidigare "sovande celler"snarare blommar upp
Citera
2014-05-31, 10:11
Medlem
karlinges avatar
Vore ju intressant idag att veta vad detta gossar pysslar med idag, och om den psykiska utredningen stämde. Något säger mig att de inte mår toppen idag. Någon som kan hänga ut dom idag? Det är väl det minsta man kan begära efter en som vanligt på tok för mild påföljd. Var dom ute efter halva tiden så satt dom 6 år för ett bestialiskt mord och skändning av en stackars farbror. Heja Sverige!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in