2008-12-10, 12:18
Medlem
Kadeks avatar
Det där mordet minns jag, de tog med ögat indränkt i mjöl och visade för sina kompisar. Ruggiga människor
Citera
2008-12-10, 15:04
Medlem
Troians avatar
Tråd flyttad. Veckans brott ---> Kriminalhistoria.

/Mod
Citera
2011-01-28, 19:25
Medlem
Hejsan, Båda killarna gick på central skolan i töreboda, dom bor båda två i älgarås utan för töreboda, Jobbar som snickare *passande jobb* Ironi. Iallfall båda fick psykiatrisk vård.
Citera
2011-01-28, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinen93
Hejsan, Båda killarna gick på central skolan i töreboda, dom bor båda två i älgarås utan för töreboda, Jobbar som snickare *passande jobb* Ironi. Iallfall båda fick psykiatrisk vård.

Men ut med namnen då. När är de födda? År och månad tack.
Citera
2011-02-01, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svenne-i-viken
Men ut med namnen då. När är de födda? År och månad tack.

Apelsinens inlägg skall man nog ta med en nypa salt tills en ordentlig källa påvisas, baserat på tidigare inlägg av nissen.
Citera
2011-02-27, 21:45
Medlem
Dom båda var 15 När morden begicks, Ska fråga min moder efter namn
Citera
2011-02-28, 00:15
Medlem
HEY-Ks avatar
Daniel Ottersten och Jimmy Svensson blev dömda för mordet på Nils Hermansson. Men Daniel har eventuellt bytt namn.

Här finns lite mer att läsa:

http://www.svenskamord.se/index.php?topic=3547.0
Citera
2011-02-28, 16:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HEY-K
Daniel Ottersten och Jimmy Svensson blev dömda för mordet på Nils Hermansson. Men Daniel har eventuellt bytt namn.

Här finns lite mer att läsa:

http://www.svenskamord.se/index.php?topic=3547.0

Ottersten alltså, är det samma släkte som bor inne i Skövde? Rent spontant känns det inte som ett jättevanligt efternamn och framförallt inte att två olika släkten har just det efternamnet i två småstäder som angränsar till varann.
Citera
2011-02-28, 18:10
Medlem
HEY-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folkoel
Ottersten alltså, är det samma släkte som bor inne i Skövde? Rent spontant känns det inte som ett jättevanligt efternamn och framförallt inte att två olika släkten har just det efternamnet i två småstäder som angränsar till varann.

Det har jag ingen aning om. Men jag håller med dig, det låter möjligt. Det verkar i alla fall finnas 156 Ottersten i Sverige, en hel del av dem i Skaraborg. Jag hittar ingen Jimmy i Älgarås som passar in. Om Apelsinens uppgifter stämmer (att han bor där) har även han bytt namn.

Ingen som vet något mer? Jag är nyfiken på hur de lever idag.
Citera
2011-03-07, 13:25
Medlem
Moder min känner deras mamma, jag kan inga namn på dom, ska fråga mamma vad hon heter så kanske det går luska ut vad dom heter. Båda två har egen firma och jobbar som snickare, har för mig att hon heter Gustavsson i efternamn
Citera
2011-03-10, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinen93
Moder min känner deras mamma, jag kan inga namn på dom, ska fråga mamma vad hon heter så kanske det går luska ut vad dom heter. Båda två har egen firma och jobbar som snickare, har för mig att hon heter Gustavsson i efternamn

Du är ju helt ute och cyklar grabben.. Det enda rätt du haft i denna tråden var att båda gick på Centralskolan.
Citera
2011-03-10, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sintec
Du är ju helt ute och cyklar grabben.. Det enda rätt du haft i denna tråden var att båda gick på Centralskolan.

Du verkar veta mer, lust att berätta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in