2007-06-04, 18:17
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celle
Jag pratar om de regler som ska vara i bruk senast i höst (de som bestämdes fram pga "galningen"), dvs att nycklarna ska "in" och förvaras i de säkskåp som har och kommer att levereras till flertalet hemvärnslokaler.
Jo, men är nog högst tveksamt om det kommer att ske inom en snar framtid, då det är ett enormt företag att genomföra. Skulle nog gissa på att många kompanier inte har samlat in nycklarna innan 2008.

/mvh Ikh
Citera
2007-06-04, 20:30
Medlem
Celles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Jo, men är nog högst tveksamt om det kommer att ske inom en snar framtid, då det är ett enormt företag att genomföra. Skulle nog gissa på att många kompanier inte har samlat in nycklarna innan 2008.

/mvh Ikh
Min pluton har redan fått säkskåpet, så för oss går det smidigt iallafall att bli klara innan sista Oktober eller vad det nu var för datum.
Citera
2007-06-04, 20:39
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celle
Min pluton har redan fått säkskåpet, så för oss går det smidigt iallafall att bli klara innan sista Oktober eller vad det nu var för datum.
Åh faen, snabba grabbar måste jag säga. Vilken bataljon ligger ni på? Är nog iaf i södra Sverige. Där brukar det gå snabbast.

/mvh IKh
Citera
2007-06-04, 20:53
Medlem
Fjolssons avatar
Är med i Örebros hemvärnsbataljon, och nej jag försöker inte få reda på vem som vet och så varför skulle jag vilja veta det?

När jag hade gjort intron så HADE jag fått ut en lista på alla plutoner där det fanna nummer till gruppchefer, vilka som var i vilka grupper med adress telefonnummer email och så vidare men nu inget.
Citera
2007-06-04, 22:43
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjolsson
Är med i Örebros hemvärnsbataljon, och nej jag försöker inte få reda på vem som vet och så varför skulle jag vilja veta det?

När jag hade gjort intron så HADE jag fått ut en lista på alla plutoner där det fanna nummer till gruppchefer, vilka som var i vilka grupper med adress telefonnummer email och så vidare men nu inget.
019-39 51 00

Ring och fråga vad faen som är problemet.

/mvh Ikh
Citera
2007-06-05, 16:07
Medlem
bojos avatar
Citat:
Är med i Örebros hemvärnsbataljon

Finns inte kvar sedan ett något år tebax.
Örebrobataljonen är numera ett kompani i Sannahedsbataljonen.
Citera
2007-06-05, 17:17
Medlem
Celles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bojo
Finns inte kvar sedan ett något år tebax.
Örebrobataljonen är numera ett kompani i Sannahedsbataljonen.
Sådär ja, nu blev trollet avslöjat!
Citera
2007-06-06, 00:25
Medlem
Fjolssons avatar
Sannahed är Västmanland och örebro, dom säger fortfarande Örebro för att hålla reda på var man bor och så.

Nummret jag fick skickade mig till en annan snubbe som sa att jag skulle ringa vidare har nummer men hade gått för dagen, får väl testa imorn.
Citera
2007-06-21, 13:12
Medlem
Fjolssons avatar
Då var det klart, deom hade ingen anning om att jag var kvar.
Ni kan vänta er en artikel i aftonbladet snart för jag kommer skriva ett roligt brev till dom, fuck hemvärnet nu.
Citera
2007-06-21, 13:17
Medlem
Fonnzs avatar
VAPENCHOCK i hemvärnet! Medlemmarna blir GEVÄRSmobbade!!!
Citera
2007-06-21, 13:23
Medlem
Citat:
Då var det klart, deom hade ingen anning om att jag var kvar.
Ni kan vänta er en artikel i aftonbladet snart för jag kommer skriva ett roligt brev till dom, fuck hemvärnet nu.

Hoppas du vågar skriva ditt namn oxå i artiklen, så du står för det.
Citera
2007-06-22, 11:56
Medlem
Fjolssons avatar
Varför skulle jag inte ha mitt namn för? Bara för jag tänker skriva ett väldigt ont brev om hemvärnet i örebro och dess inkompetenta personal så är inte mitt namn censurerat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in