Citat:
Ursprungligen postat av cnash
så är det ju i Sverige också. Eller trodde du att kurder får mörda döttrar här utan straffpåföljd, eftersom Svea Rikes lag tar hänsyn till apkulturers seder?
Nej, men vi har HMF, stigmatisering av invandringskritik som HMF, en allmänt rådande syn på att alla kulturer är lika, en massa minoritetsspråk, stigmatisering av islamkritik, osv.
Citat:
I Sverige så är iaf inte kristna juldekorationer lika kontroversiella som i det judestyrda vänsterliberala New York.
Ha! Juldekorationer är vanliga i New York och knappast kontroversiella.
Citat:
Flaggan är i Sverige precis som i USA det som förenar alla. Så jag antar att du gillar att se blattar på Nationaldagen som viftar med blågula korset? Det gör jag. Inte för att jag är patriotisk av mig, men hellre blattar med vår flagga än med Jihad-flagga.
Inte tycker jag att invandrare är så Sverige-nationalistiska av sig, men om de är det, så är det väl trevligt och bra. Sedan ser jag knappast på vilket sätt din kommentar om flaggan ens är ett svar till mitt inlägg. Eller varför du anser det viktig att fråga mig om min syn på invandrares flaggviftarpreferenser.
Hela ditt inlägg är smått förvirrat