• 1
  • 2
2007-06-01, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Howl!
Haha nej du skojar, köpte du den av alla som finns

Japp den var så ful så jag kände mig tvungen att köpa den för att reta upp folk
Citera
2007-06-01, 07:08
Medlem
Continental Ops avatar
jag köpte nya ringar i trepack på nån kaffeaffär nyligen, kostade 35 spänn o fanns i tre storlekar så det skall inte vara nåt problem att hitta såna, om CO säljer såna så säljer de säkert ringar också
Citera
2007-06-01, 07:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Continental Op
jag köpte nya ringar i trepack på nån kaffeaffär nyligen, kostade 35 spänn o fanns i tre storlekar så det skall inte vara nåt problem att hitta såna, om CO säljer såna så säljer de säkert ringar också

Jaha, där ser man. Jag har faktiskt inte brytt mig om att kolla marknaden för reservdelar, eftersom jag inte trodde att det fanns några. Min förra slet jag ut, och den före den brann helt enkelt upp när jag glömde den på gasspisen en gång för mycket. Var får man tag på en original Bialetti nånstans i Sverige då, bara så att man vet till nästa gång?

Citat:
Ursprungligen postat av Zoloth
Japp den var så ful så jag kände mig tvungen att köpa den för att reta upp folk

Jaha... Inte bara att du vill chockera dina vänner med att du har dålig smak, du måste bevisa att du är ett pucko också genom att betala niohundra spänn för kalaset? Imponerande...
Citera
2007-06-01, 17:03
Medlem
Howl!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Continental Op

Okej det blir ju lite billigare än att köpa en helt ny bryggare varje gång (även om det inte är så ofta )

Var och köpte en ny idag. Lite större än min förra. Fungerar utmärkt
Citera
2007-06-02, 14:27
Medlem
Continental Ops avatar
den trepacken jag köpte var från bialetta, den var faktiskt också lite för stor trots att min kanna är en bialetta, har nåt minne av att jag köpt en ring på åhlens i city en gång också, de hade den i kassan på husgerådsavdelningen

lol wtf har ni inte googlat !!
http://www.kaffegrossisten.se/shop/?artnr=90-33016
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här