2007-05-31, 00:20
Medlem
Hej

Är så att jag skall till sunny beach nästa väcka och undrar om jag kan fixa legala bensos typ xanor,valium,stillnoct osv från apoteken? Lagligt alltså?
Tänkte typ att ta å skicka hem de i nån smart förpacking till nån vän.

Jag är alltså inte ute efter vanligt knark som tjack, kokain osv utan vill ha mediciner.

Förutom diverse bensos så är jag också intresserarad av att hitta tramadol.

Har som ni kanske läst i någon annan trådså har jag en hand som bara hänger som är helt obrukbar för tillfällight(förhoppningsvis)och undrade om någon varit till läkare i sunny beach?

Kan jag gå dit visa upp min sjuka hand och få recept på tramadol samt sån benzo?

Kan man muta läkarna eller apotekspersonalen?

Är också intresseread av att fåt tag på ett 1000 5mg napoism att skicka hem, samt nolvadex.

Kan också tänka mig att åka in till burgas eller varna en dag för att uppsöka sjukhus/apotek.

Vad tror ni ett läkarbesök Kostar?

Många bra frågor, Hoppas Ni har lika många bra svar!

MVH
Citera
2007-05-31, 01:07
Medlem
StorMammas avatar
Du får inte Valium utan recept.

Däremot finns det värktabletter med kodein receptfritt, och om jag minns rätt, så är sömnpillret imovane också receptfritt.

Hotellen brukar ha hotelläkare, så kolla upp med dem.
Citera
2007-05-31, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Du får inte Valium utan recept.

Däremot finns det värktabletter med kodein receptfritt, och om jag minns rätt, så är sömnpillret imovane också receptfritt.

Hotellen brukar ha hotelläkare, så kolla upp med dem.

Perfekt, är i stor behov av imovane för jag har en dålig sömnperiod nu.
Codein är jag ile alls intresserad av utan tar dom bara i nödfall mot värk, (börjar klia någåt innehellvete efter att jag satt i mig lite kodein)
Men trod du stormamma att jag vågar ta med några packet i bagaget i flyget hem eller skall jag pröva skicka hem dom per post?
Dom lär ju vara bra mycket billigare där om mna får dom receptfitt än om man går via nånn annan.. Betalar för övrigt 17eur motsvarande 160kr för 30st7.5mg imovane när jag bestäler från nätet. Är det Dyrt eller billigt förövrigt?

MVh
Citera
2007-05-31, 10:40
Medlem
vet du vad imovane heter där nere?

och vad kodeintabbarna innehåller mer än kodein, plus vad dom heter?
Citera
2007-06-01, 13:50
Medlem
[quote=Dutten]vet du vad imovane heter där nere?

och vad kodeintabbarna innehåller mer än kodein, plus vad dom heter?[/Q''UOTE]

Om du frågar mig så har jag ingen aning vad imovane tabbsarara heter där nere.

Undrar också om någon gått till doktor bulgarien, är det dyrt? kan dom mutas?

Och får jag tag på tramadol och dianabol till vettiga priser nåstansts? gatan? tips? hörn? ställe?

mvh
Citera
2007-06-01, 20:54
Medlem
när jag flög hem därifrån hade jag några paket i min väska de gick fint. hade även me mig ghb ner å de gick också bra =)

imovane heter zopiclone där nere

mvh
Citera
2007-06-02, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lestat
när jag flög hem därifrån hade jag några paket i min väska de gick fint. hade även me mig ghb ner å de gick också bra =)

imovane heter zopiclone där nere

mvh

Men fastnade du då för stickprov i tullen,och dom sa att det var okej, eller gled du bara förbi som vanligt?

Var är det bäst att packa ner dom ( handbagage, incheckat eller på sig)
Ock vad kostade dom förresten?

mvh
Citera
2007-06-02, 13:47
Medlem
jag gick igenom som vanligt blev inte kollad. jag hade dom i en sån där liten väska man brukar ha tandborste m.m i (kommer inte påp va de heter).
ghb hade jag i 2 dubbel dusch flaskor när ja åkte ner.
kommer inte ihåg vad zopiclonen kostade va väldigt snurrig då..

mvh
Citera
2007-06-06, 12:38
Medlem
Ingen som har några sista råd om vad eller var jag kan köpa nåt gott i sunnybeach eller burgas? Åker om några timmar.

Hur är det annars om man blir påkommen med säg 5st imovane askar i bagaget? är det ett stort brott även om dom är receptfria där?

Hade annars tänk skicka hem diverese grejer som tramadol och olika bensos om jag hittar nåt, (gärna tips var jag skall söka)! Samt ryssfemmor och nolvadex hade jag tänkt pröva skicka hem ett lass om jag hittar något till vettiga priser.

Vilka snubbar eller gäng är det man skall tala med när jag söker ryssfemmor tramadol och benso? Sägs ju att taxichaffisarna säljer vanligt röka och sånt men ka jag fråga dom efter detta också eller vem ska jag fråga?

Är nybörjare på att söka upp kranar, internet har varit min vän hittills, så snaba tips mottages tacksamt!

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in