• 1
  • 2
2007-05-30, 22:16
Medlem
Stockholm 7,2s avatar
med den...Väntar med spänning...men det verkar som det inte kommer nån...eller?...nån som vet?
2007-05-30, 22:48
Bannlyst
suck

Vem bryr sig hoppas han som kör i filmen kör rätt in i en snutbil o avlider jävla dåre
2007-05-30, 22:54
Medlem
Stockholm 7,2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robbe74
Vem bryr sig hoppas han som kör i filmen kör rätt in i en snutbil o avlider jävla dåre

Dåre och dåre........men det är hyfsad underhållning iaf..
2007-05-30, 23:00
Medlem
http://www.ghostridermovie.net/start.html

verkar vara påväg till dom som har beställt den..
går säkert att köpa/ladda ner snart

edit: release this winter... kanske lite gammalt då haha
2007-05-30, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholm 7,2
Dåre och dåre........men det är hyfsad underhållning iaf..

Och det utsätter andra personer för stora risker i trafiken. Säkerligen populärt bland bonnläppar som gillar raggarbilar, personligen tycker jag det är direkt pinsamt att se.
2007-05-30, 23:05
Medlem
Stockholm 7,2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyramidbyggaren
Och det utsätter andra personer för stora risker i trafiken. Säkerligen populärt bland bonnläppar som gillar raggarbilar, personligen tycker jag det är direkt pinsamt att se.

Jag gillar inte raggarbilar..men att se tex en toktrimmad haya fara fram....det ger en skön känsla!
2007-05-30, 23:09
Medlem
SebbeBoys avatar
Citat:

jag är storstadsbo och jag tycker GR är grymt chill, han har en sjuk kontroll på biken iaf
2007-05-30, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SebbeBoy
jag är storstadsbo och jag tycker GR är grymt chill, han har en sjuk kontroll på biken iaf

Problemet är att han kör på allmän väg och utsätter andra för livsfara. "Grymt chill" hade han kunnat vara om han hade kört på avspärrad väg, förr eller senare lär han orsaka en olycka genom sina lekar.

Än värre är att det tycker upp tonåriga copycats som precis som du tycker att han "grymt chill", problemet är bara att de inte har samma kontroll som sin idol. Och där har olyckor redan hänt.

Hela Ghostridergrejen är enormt jävla oansvarigt.
2007-05-30, 23:32
Medlem
hollos avatar
Läste nånstans att han hade krockat och hamnat i rullstol.
Sant eller ej?
2007-05-30, 23:39
Medlem
Stockholm 7,2s avatar
Citat:
Problemet är att han kör på allmän väg och utsätter andra för livsfara. "Grymt chill" hade han kunnat vara om han hade kört på avspärrad väg, förr eller senare lär han orsaka en olycka genom sina lekar.

Än värre är att det tycker upp tonåriga copycats som precis som du tycker att han "grymt chill", problemet är bara att de inte har samma kontroll som sin idol. Och där har olyckor redan hänt.

Hela Ghostridergrejen är enormt jävla oansvarigt.

Copycats?!....då får man skylla sig själv.....det om nåt är väl oansvarigt om man försöker efterlikna nån fast man inte har samma kontroll över hojen...
Ghostrider har ju iaf kontroll över cykeln..
2007-05-30, 23:44
Medlem
Grantzs avatar
Att han har eller inte har kontroll över bågen är inte problemet,
problemet är att medtrafikanterna inte förväntar sig en blådåre på motorcykel som kör precis som han vill.
Hoppas den idioten åker dit ordentligt innan han skadar någon.
2007-05-30, 23:45
Medlem
Stockholm 7,2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantz
Att han har eller inte har kontroll över bågen är inte problemet,
problemet är att medtrafikanterna inte förväntar sig en blådåre på motorcykel som kör precis som han vill.
Hoppas den idioten åker dit ordentligt innan han skadar någon.

Folk förväntar sig inte heller blådårar i bilar...eller rattfyllon....eller övriga som inte kan reglerna heller.....vad är skillnaden?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in