2007-05-30, 14:20
Medlem
"Rkade" installera Google Toolbar, nr jag installerade Skype. Fram till idag har jag haft en rknare fr hur mnga Popup-fnster som blockerats. Den var enkel att nollstlla med alt+shift samtidigt som man pekade p rknaren. Den finns unde "dubbelpilarna" till vnster om knappen "instllningar", men jag fr inte tillbaks den hur jag n br mig t. Mhnda ett trivialt problem, men fr mig ytterst irriterande, hatar nr jag inte har kontroll ver saker.. Vnliga hlsningar Christer
Citera
2007-05-30, 14:24
Medlem
Alaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille47
"Rkade" installera Google Toolbar, nr jag installerade Skype. Fram till idag har jag haft en rknare fr hur mnga Popup-fnster som blockerats. Den var enkel att nollstlla med alt+shift samtidigt som man pekade p rknaren. Den finns unde "dubbelpilarna" till vnster om knappen "instllningar", men jag fr inte tillbaks den hur jag n br mig t. Mhnda ett trivialt problem, men fr mig ytterst irriterande, hatar nr jag inte har kontroll ver saker.. Vnliga hlsningar Christer

Det gr vll att avinstallera? Frstr inte riktigt ditt problem bara ... din popupfnster grej sluta funka d nr du installera google toolbar eller?
Citera
2007-05-30, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alaska
Det gr vll att avinstallera? Frstr inte riktigt ditt problem bara ... din popupfnster grej sluta funka d nr du installera google toolbar eller?
Nej, "popupfnstergrejen kom dit nr jag installerade Google Toolbar. Om jag nu har den dr, s vill jag bara att den ska fungera. Visst kan jag avinstallera hela skiten, men just den funktionen tyckte jag var bra, gillar inte alla "popuper" / Christer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in