2007-05-30, 09:32
Medlem
TWIDs avatar
hade hyffsat heta chicks i marinen o vi dushade tillsammans(dock brukade vi av respekt lämna tjejerna ensamma i dushen...dock var man duktigt sugen på att se vad som helst av kvinnligt kön efter 2 veckor i ubåten...sen fick vi en söt radiosignalist på båten som gick att titta på...
Citera
2007-05-30, 09:44
Medlem
Nänujävlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vikvar
Kan tänka mig att när prydheten är borta så är kvinnan som vilken grabb som helst, i skogen orkar man inte heller tänka så långt utan där gäller bara panga på Fi, äta och sova.
Stämmer bra det, det var lite spännande/intressant första gångerna man duschade samtidigt, men man trubbades av och det gick snabbt över. På något vis betraktade man inte de kvinnliga gruppkamraterna som sexuella varelser. Riktigt märkligt faktiskt, vid närmare eftertanke.
Citera
2007-05-30, 09:53
Medlem
Friedensengels avatar
Är det bara det faktum att tjejerna inte är snygga som får er att inte stirra i duschen? Hur är det med god sed och gott uppförande? Jag är som alla andra killar, dvs jag gillar att se nakna tjejer, men jag skulle fan inte ställa mig och stirra på någon i dessa situationer. Tänk på att tjejerna dessutom märker vad som pågår, även om de inte visar det, och då kommer den som tittar att för alltid i hennes medvetande att vara "snuskhummern som glor i duschen...".
Citera
2007-05-30, 10:09
Medlem
Buck_s avatar
Vårat duschrum var uppdelat, ett separat "bås" med en dusch i och sen tre duschar med ett draperi utåt men inget som skiljde de tre duscharna åt. Vi hade bara en tjej i plutonen så det föll sig naturligt att hon duschade i båset, men ett par gånger kom det tjejer från plutonen på bottenvåningen och duschade uppe vid oss. De sa att det var fullt där nere. De var inte något blyga utan betedde sig precis som en kille gör, och de duschade inte i båset utan vid de tre duscharna som inte hade draperi.

En var väl halvsnygg, en rugguggla och sen en 10a på skalan. Söt liten brunett/svarthåring med en liten tatuering i svanken och hyffsat normalstora bröst som var väldigt fasta och fina. Hon var för övrigt ihop med en soldat (hon var gruppchef och soldaten var i hennes grupp) och de knullade friskt i både vapenvårdslokalen och torkrummet.

Jag behöver nog inte säga att man fick snabba sig ut ur duschen innan pinsamheter uppstod.
Citera
2007-05-30, 10:49
Medlem
Buck_, angående 10poängaren... en plutonsgangbang kanske vore på sin plats?
Citera
2007-05-30, 12:15
Medlem
DoubleWoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-minus60
Nu har jag själv svårt att tro på detta, men en polare till mig hävdar bestämt att tjejer och killar duschar i samma duschar i lumpen.
Är det sant? Och om så är fallet, är det något jag bör vara glad eller ledsen över? Jag menar, hur är egentligen den fysiska kvalitén på de svenska tjejerna som rycker in?

Detta kan inte vara sant, eller hur? Jag menar, i prydliga Sverige?
KA1 1994, Kasern 1.
2-3 tjejer på Spärrbataljonen.
Duscharna där är öppna och saknade draperier, 6 el 8 duschar i varje duschrum.

Tjejerna duschade på samma vilkor och samtidigt som grabbarna, efter ett par gånger var det väl inget spännande längre antar jag...förutom för gulbrickorna (depå/malaj) som kom smygande varje gång..
Citera
2007-05-30, 13:43
Bannlyst
Är det bara jag som tycker att det miltära är det mest asexuella som finns. Vi hade tjejer på plutonen och alla såg varandra nakna någon gång när man badade ute, dushade på luckan, och utförde tvagning men man orkade inte bry sig.

/X
Citera
2007-05-30, 13:47
Medlem
Nänujävlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xaroz
Är det bara jag som tycker att det miltära är det mest asexuella som finns. Vi hade tjejer på plutonen och alla såg varandra nakna någon gång när man badade ute, dushade på luckan, och utförde tvagning men man orkade inte bry sig.

/X
Instämmer till fullo.
Citera
2007-05-30, 13:49
Medlem
bravehs avatar
Xaroz , japp tror att det till stor del beror på kläderna.
Citera
2007-05-30, 13:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av braveh
Xaroz , japp tror att det till stor del beror på kläderna.

Ja det är min teori ochså. Fula och likformiga, inget jag skulle ut på krogen och ragga i.

/X
Citera
2007-05-30, 13:58
Medlem
Alimamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xaroz
Ja det är min teori ochså. Fula och likformiga, inget jag skulle ut på krogen och ragga i.

/X
Brudar älskar ju män i uniform!
Citera
2007-05-30, 14:14
Medlem
Nänujävlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alimama
Brudar älskar ju män i uniform!
Visst, men älskar män brudar i uniform?

Fast när man duschar har man sällan uniformen på sig, för att återgå till ämnet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in