Citat:
Ursprungligen postat av
Humanflag
Hej, jag har en påse Ketamin som en kompis till mig köpte av en snubbe som kallade sig för Mindwar på den sidan av internet som är lite mer ljusskygg än den där tex aftonbladet och dylikt befinner sig.
Hur som helst. Ni erfarna ketaminanvändare i tråden får jättegärna guida mig med dosering osv. Jag har ingen aning. Känner bara att jag vill testa iim att jag har det hemma

Om du inte har någon erfarenhet av liknande substanser så börja med runt 40-50 mg om du kör nasalt. Ibland har jag behövt flera hundra mg för att bli helväck men nu senast jag körde så räckte det med ca 100mg, så kvaliteten varierar uppenbarligen, men även ens tillfälliga kroppsliga tillstånd inverkar mycket.
Påfyllningar funkar smidigt, man behöver inte oroa sig för att ha tagit för liten startdos.
Sen under ruset är musiken det viktigaste. Finns mycket musik som funkar, men ambient som carbon based lifeforms är toppen. Testade med ett annorlunda stuk häromdagen; Two steps from hell, blev en del häftiga ögonblick!
Edit: Men det beror ju på vad du vill ha ut av ruset, om du mest vill softa och känna på substansen så gör du som jag sa, börja lågt runt 40mg och ta mer allt eftersom.
Om du däremot är ute efter att K-hola direkt så måste du börja med 100mg+. Rekommenderas inte dock, bättre att du jobbar dig uppåt i doserna och eventuellt K-holar senare, påfyllningar funkar utmärkt som sagt.