Citat:
Ursprungligen postat av plast_i_gräset
Va muslimerna som sägs ligga bakom dåden från Irak? Om inte, vilka andra kopplingar hade dom dit?
Svaret kanske finns i dina filmer men jag orkar inte kolla på dom inatt.
Nej, pakistan har jag för mig.
Men dom av CIA & Mossad som utsågs som syndabockar för 9/11 var nästan uteslutande från Saudiarabien. Detta för att Israel vill få in en kil mellan USA och Saudi...
Viktigt att tillägga är att det är små element i MI5, MI6, Mossad & CIA som utför dessa operationer.
Sen när dom väl är utförda så hotas resten av organisationen och politikerna så dom också ska va med på noterna sen...
Är övertygad om att Bush inte ville attackera WTC, han blev tvingad in i skiten av folk med betydligt större makt än vad han har...
Han har formell makt, men dom som sitter på alla stålar har den exekutiva makten.
Dessa personer har ENORM makt. JFK försökte trotsa dom och vad hände? USA:s president mördades och mördarna gick fria. Fråga er hur mycket makt man måste ha för att komma undan med något sånt i över 40 år...
Vi går oroliga tider till mötes, den saken är klar.
Det kommer bli ett informationskrig. Vilka lyckas övertyga folket?
Det återstår att se...vi går en spännande framtid till mötes kamrater, kunskap är makt och ju mer man vet om detta och andra liknande grejer desto bättre kan man skydda sig mot dessa hot.
Frågan jag ställer mig är vilka är det som EGENTLIGEN bestämmer och vad vill dom uppnå?
Har kommit fram till att det inte är mig dom är ute efter iaf, jag är safe.
Är man muslim ligger man dock risigt till. Är man jude ligger man risigt till i framtiden om inte dom som bestämmer nu vinner, detsamma gäller för amerikaner och britter.
Bush, Cheney, Rice, Powell mfl i Bush-administrationen samt Tony Blair ligger jävligt risigt till och kan bli desperata. Deras mentala hälsa vacklar också åtmninstone vad gäller Bush, Cheney och Blair... Dom kan få en knäpp och det bli riktigt farligt. Jag tror att man måste ge dom en utväg, en chans att få amnesti för sina brott.
Folk med onda och/eller giriga avsikter kommer att utnyttja detta och försöka skrämma folk. Det har pågått i USA i flera år nu och kommer säkerligen hit också. Rädsla är väldigt lönsamt.
Välkomna allihopa till det tredje världskriget, förhoppningsvis så kan vi liksom förra gången det begav sig iakta det från åskådarplats...
/Mvh J