2007-05-29, 00:15
Bannlyst
Lita inte på lögnerna från media...
Kan meddela att det var MI5/MI6 som sprängde dessa tåg och sen skyllde på muslimerna för att kunna invadera Irak.

Tragiskt, men tyvärr sant

http://video.google.com/videoplay?do...75105275097719

http://www.youtube.com/watch?v=B0y9nvj70xc

http://www.youtube.com/watch?v=7y6U_...elated&search=

http://www.youtube.com/watch?v=gKK3i...elated&search=

http://www.youtube.com/watch?v=C4goq...elated&search=

http://www.youtube.com/watch?v=7Kui0...elated&search=

Allt hänger ihop...och you haven't seen nothing yet...det kommer en "terrorattack" relativt snart, förmodligen i Europa, som kommer skyllas på Iran.

Vet ej om detta varit uppe tidigare, mod får radera/flytta i så fall.

/Mvh J
Citera
2007-05-29, 01:14
Medlem
plast_i_gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan Itoan
Kan meddela att det var MI5/MI6 som sprängde dessa tåg och sen skyllde på muslimerna för att kunna invadera Irak.

Va muslimerna som sägs ligga bakom dåden från Irak? Om inte, vilka andra kopplingar hade dom dit?

Svaret kanske finns i dina filmer men jag orkar inte kolla på dom inatt.
Citera
2007-05-29, 02:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av plast_i_gräset
Va muslimerna som sägs ligga bakom dåden från Irak? Om inte, vilka andra kopplingar hade dom dit?

Svaret kanske finns i dina filmer men jag orkar inte kolla på dom inatt.

Nej, pakistan har jag för mig.

Men dom av CIA & Mossad som utsågs som syndabockar för 9/11 var nästan uteslutande från Saudiarabien. Detta för att Israel vill få in en kil mellan USA och Saudi...

Viktigt att tillägga är att det är små element i MI5, MI6, Mossad & CIA som utför dessa operationer.

Sen när dom väl är utförda så hotas resten av organisationen och politikerna så dom också ska va med på noterna sen...

Är övertygad om att Bush inte ville attackera WTC, han blev tvingad in i skiten av folk med betydligt större makt än vad han har...

Han har formell makt, men dom som sitter på alla stålar har den exekutiva makten.

Dessa personer har ENORM makt. JFK försökte trotsa dom och vad hände? USA:s president mördades och mördarna gick fria. Fråga er hur mycket makt man måste ha för att komma undan med något sånt i över 40 år...

Vi går oroliga tider till mötes, den saken är klar.

Det kommer bli ett informationskrig. Vilka lyckas övertyga folket?

Det återstår att se...vi går en spännande framtid till mötes kamrater, kunskap är makt och ju mer man vet om detta och andra liknande grejer desto bättre kan man skydda sig mot dessa hot.

Frågan jag ställer mig är vilka är det som EGENTLIGEN bestämmer och vad vill dom uppnå?

Har kommit fram till att det inte är mig dom är ute efter iaf, jag är safe.

Är man muslim ligger man dock risigt till. Är man jude ligger man risigt till i framtiden om inte dom som bestämmer nu vinner, detsamma gäller för amerikaner och britter.

Bush, Cheney, Rice, Powell mfl i Bush-administrationen samt Tony Blair ligger jävligt risigt till och kan bli desperata. Deras mentala hälsa vacklar också åtmninstone vad gäller Bush, Cheney och Blair... Dom kan få en knäpp och det bli riktigt farligt. Jag tror att man måste ge dom en utväg, en chans att få amnesti för sina brott.

Folk med onda och/eller giriga avsikter kommer att utnyttja detta och försöka skrämma folk. Det har pågått i USA i flera år nu och kommer säkerligen hit också. Rädsla är väldigt lönsamt.

Välkomna allihopa till det tredje världskriget, förhoppningsvis så kan vi liksom förra gången det begav sig iakta det från åskådarplats...

/Mvh J
Citera
2007-05-29, 03:34
Medlem
nollans avatar
Var är sten.b när man behöver få en ENORMT svepande kommentar ur "ett psykologiskt perspektiv" till detta fundamentalt omskakande stoff?
Citera
2007-05-29, 04:02
Medlem
johanbtks avatar
Citat:
Irak invaderades 2 år innan attentaten i London.
Citera
2007-05-29, 19:44
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollan
Var är sten.b när man behöver få en ENORMT svepande kommentar ur "ett psykologiskt perspektiv" till detta fundamentalt omskakande stoff?

Jag är här och håller med Johan Itoan om analysen av läget.
Det är inte hans mentala hälsa jag oroar mig för utan jag är bekymrad över alla som sväljer husbondens uppenbara lögner. Det är det som är ett psykologiskt trauma som kommer att få framtidens analytiker att ställa sig lika frågande över denna tids succesiva införande av fascism som hur det tyska folket kunde tro att dom levde i den friaste av nationer.
Riksdagshusbranden klarades inte upp förrän hitlers regim hade fallit lika lite som WTC, Madrid och London inte kommer att klaras upp förrän nuvarande regimer i USA, England och Israel har fallit efter att ha skapat ett 3:e världskrig.
Citera
2007-05-29, 21:10
Medlem
KimNeilJungs avatar
Nu är ju Johan Itoan avstängd, försökte tydligen kränga saker här på FB.
Men jag får ändå tacka för hans post. Jag hade inte en aning om att det ens fanns en konspirationsteori runt Londonbombningarna.
Sökte lite på nätet, mjen det var minst sagt rätt tråkiga grejer. Inga mystiska energivapen, thermite, fritt fall eller annat godis som 9/11 kryllar av. Efter vad jag förstår baseras den här konspirationen på tågtidstabeller som inte stämmer samt att medias rapportering de första timmarna i mångt och mycket visade sig vara felaktigt. Vilket ter sig ganska naturligt då ingen viste vad som hänt, men media vill självklart rapportera precis allt de hör och ser.
Det här verkar vara en skitdålig konspiration som egentligen grundar sig på att GWB är ond och således måste han ligga bakom även 7/7.
Guilt by association.
Funkar lika illa nu som i 9/11.
Kanske de åklagande vill lägga fram lite bevis (utöver youtubevideos)?
Citera
2007-05-29, 22:44
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Nej, pakistan har jag för mig.

Men dom av CIA & Mossad som utsågs som syndabockar för 9/11 var nästan uteslutande från Saudiarabien. Detta för att Israel vill få in en kil mellan USA och Saudi...
Så, Israel låg bakom attacken?
Citat:
Viktigt att tillägga är att det är små element i MI5, MI6, Mossad & CIA som utför dessa operationer.

Sen när dom väl är utförda så hotas resten av organisationen och politikerna så dom också ska va med på noterna sen...
Ja och givetvis går precis alla med på noterna....

Citat:
Han har formell makt, men dom som sitter på alla stålar har den exekutiva makten.
Så alla höga direktörer i tex Ericsson osv sitter på den exekutiva makten och kan bestämma över sånna som Bush?

Citat:
Dessa personer har ENORM makt. JFK försökte trotsa dom och vad hände? USA:s president mördades och mördarna gick fria. Fråga er hur mycket makt man måste ha för att komma undan med något sånt i över 40 år...
Har faktiskt inte sett något bevis för att så skulle vara fallet.
Det finns en person som har erkännt mordet på JFK, är han också påverkad av dessa "maktens män" ?

Citat:
Vi går oroliga tider till mötes, den saken är klar.
Det har mänskligheten alltid gjort och kommer alltid göra.
Den sista idioten är inte född än.

Citat:
Det kommer bli ett informationskrig. Vilka lyckas övertyga folket?
Dom som bäst kan bevisa sin sak skulle ja tro, jag vägrar tro på lösa rykten och fantasier.

Citat:
Har kommit fram till att det inte är mig dom är ute efter iaf, jag är safe.
Men dom avlägsnar andra som försöker avslöja dom?
Citat:
Är man muslim ligger man dock risigt till. Är man jude ligger man risigt till i framtiden om inte dom som bestämmer nu vinner, detsamma gäller för amerikaner och britter.
Låt oss fundera ett slag här nu, vad är det som säger att det inte finns i judar/muslimer/amerikanare/britter i din lilla grupp?

Citat:
Bush, Cheney, Rice, Powell mfl i Bush-administrationen samt Tony Blair ligger jävligt risigt till och kan bli desperata. Deras mentala hälsa vacklar också åtmninstone vad gäller Bush, Cheney och Blair... Dom kan få en knäpp och det bli riktigt farligt. Jag tror att man måste ge dom en utväg, en chans att få amnesti för sina brott.
Ja ussh, tänk om Blair skulle få en hjärttatack nu några dagar efter han avgått. det måste ju vara gruppen som röjt honom ur vägen.
Lite intressant dock, att först avslöjar dom ingenting, sen ska dom försöka avslöja allt.
Citat:
Folk med onda och/eller giriga avsikter kommer att utnyttja detta och försöka skrämma folk. Det har pågått i USA i flera år nu och kommer säkerligen hit också. Rädsla är väldigt lönsamt.
Det har man ju märkt angående 9/11 och alla historier där,
Citera
2008-07-26, 17:39
Bannlyst
Man kan tydligt se att 7/7 var ett "insider-dåd". Ägna tio minuter på att söka på youtube och google så kan ni själva finna mängder av bevis.

Det tydligaste beviset är att de avslöjade sig själva på radio och tv under samma dag.

En man som arbetade för ett bolag sade att han var med på en terroristövning, i övning så var samma tåg och tunnelbanevagnar målen och även exakt samma tid. Han sade det dock bara två gånger i massmedia, sedan blev han väl tillsagd att hålla käften. Naturligtvis var terroristövningen ingen övning utan själva dådet. När en stat eller kriminellt element inom en stat vill utföra ett dåd så maskerar de det som en övning. Saken är förstås den att man skall hålla tyst om det efteråt.

Detta kan ses i filmen Terrorstorm tillsammans med flera andra bevis.
Det finns en stor rörelse i Storbritannien för att få folk att förstå vad som hände.
Citera
2008-07-26, 18:23
Medlem
Pingehs avatar
Nu är jag inte insatt i denna händelse, men du kan väl endå inte mena på att youtube-videos och google är bra källor? Visst de kan visa på intressanta aspekter men att bygga en helt verklighetsbild av läget med youtube-filmer som stöd låter rätt konstigt.

Sen är Terrorstorm inte en bra film att se om man vill ha sanningen. Alex Jones har ljugit och tagit saker ur sitt sammanhang i nästan varenda film han producerat. Han säger också ofta att han har sett "public documents" men brukar inte visa dessa i filmen. Undrar varför...
Citera
2009-01-28, 12:48
Medlem
Citat:

Du vet om att CIA är USA va?
Citera
2009-01-28, 13:01
Bannlyst
Ganska solklart att säkerhetstjänsten var inblandad.

Finns bra information på denna hemsida: www.julyseventh.co.uk/

Det finns många konstiga saker som pekar mot säkerhetstjänst. Det kanske mest iögonfallande är vittnesmål från en man som arbetade med terrorövningar, på tv och radio sade han att de körde övningar på precis samma tåg vid precis samma tidpunkt som bomberna detonerade. Naturligtvis så var det en skarp övning där man själv sprängde tågen, tur att mannen var så dum att han gick ut med sanningen i massmedia.

Vidare så var bombmännen avlönade av säkerhetstjänsten och agerade omedveten som syndabockar, dock så hade de inga bomber med sig, militära sprängämnen som placerats under vagnarna användes.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in