2007-05-29, 18:33
Medlem
har bara snortat i näsan
2007-08-04, 11:37
Bannlyst
Lånar tråden lite, har fårr riktigt äckligt jävla klettjack, vill verkligen snorta skiten.

Hur fan ska man gå tillväga, har tänkt at banka skiten med Dextro el. liknande.

Hur fan gör man det?

Tar kletet mixar dextrot och bankar?

Tacksam för snabba svar!
2007-08-04, 21:17
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamer*
Lånar tråden lite, har fårr riktigt äckligt jävla klettjack, vill verkligen snorta skiten.

Hur fan gör man det?

Tacksam för snabba svar!

Jag hänvisar till mitt tidigare svar ovan. Inlägg nr 6 alltså.
2007-08-05, 04:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ett Hund
Jag säger inte att det inte går att torka, men beroende på vad det är bankat med så kan det ibland nästan kännas som en omöjlighet.

Jag ogillar klettjack pga att jag för det mesta snortar amfetamin(aldrig IV) och då är det enbart irriterande med tjack som man måste torka och/eller banka först. Något som nästan är ännu mer irriterande är att så många idioter tror att när tjacket är kletigt så är det alltid ett tecken på bra kvalité, vilket är så fel det bara kan bli..

håller med, gillar inte heller klet ibland finns det massa skit i som bara bidrar till mer vikt.. men nån gång har jag stött på redigt klet som slår det mesta. dock undantagsvis så det är definitivt ingen regel i mitt hus, testa först gäller för mig.
2007-08-05, 07:30
Medlem
lifers avatar
OK, jag håller med om att det är trevligare att snorta. Det svider skönt och då vet man att det kommer hända grejer. Men är det klet så brukar jag bara bomba skiten. Vem fan orkar torka?
2007-08-05, 19:38
Medlem
mrspeeds avatar
Citat:

Hur fan gör man det?

Tacksam för snabba svar!

Lägg det bara i kylen några dar, det gjorde jag med mitt, blev hur bra som helst...
2007-08-06, 23:14
Medlem
Avgrunds avatar
tror tjacket kan bli klet om det är tillräckligt varmt ute och man har det i typ strumpan eller något annat varmt ställe.
fick iaf klet igår det enda rätta var att spruta vatten rakt ner i påsen där tjacket var eftersom det var omöjligt att få upp kletet, få en stabil lösning i påsen och sedan skjuta det.
2007-08-07, 00:04
Bannlyst
Citat:

Hur fan gör man det?

Tacksam för snabba svar!

Asså e det helkletigt som koda eller är det med vattnigt-kletigt? Om det är mer sådär vattenkletigt så e det bara o hacka opp och låta torka. då väger det mindre sen men det ser mera ut för de sväller så det e skitbra om du skall beckna vidare.

Men vahetere. Kör upp skiten i venen vettja! ELLER kör upp pumpen i skithålet!
2007-09-18, 06:13
Medlem
köpte pulver som var fint o glittrigt. hällde ut det på ett fat där det låg ca. 5h. nu har hela skiten smält ihop till en halvt genomskinlig sörja. va fan har hänt?
2007-09-18, 15:31
Medlem
GeneralPåsfågels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starpoop
I vilken öppning på kroppen rekomenderar du?
funkar både nasalt och rektalt. bara du inte först kör rektalt och sen nasalt tror inte det är någon höjdare
2008-04-04, 14:22
Bannlyst
ska prova å använda en nezerilpump fylla me h2o och dos .nån som provat det???
2008-04-04, 16:08
Medlem
Smeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wpmike
ska prova å använda en nezerilpump fylla me h2o och dos .nån som provat det???
http://www.flashback.org/showthread.php?t=533220

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in