2007-06-21, 08:44
Medlem
rocketeers avatar
antar att det blir lite mer betalnings anmärkningar nu när han fått böter, känns ju tveksamt att han betalar dom då han inte verkar vara så glad i att betala räkningar annars..

sammanfattat kan man säga detta

hormon stinn pojk leker kicker
hormon stinn pojk leker nazist o lever givetvis ut så mycket
som en media nazist ska vara på alla sätt och vis han har väl läst expressen
och aftonbladet..
hormontorr 28-30 åring leker åter igen kicker och samtidigt leker han martyr över hur hemskt det var o vara nazist..
och tjänar pengar på o dra massor av rövarhistorier

det är patetiskt med människor som ska förklara bort sina val i livet
och det är dessutom patetiskt hur människor kan vandra med kappen ut och in och hit o dit, fladder kappa...
Citera
2007-06-21, 14:06
Bannlyst
Exit

Vad säger dom efter den fällande domen månne?
Citera
2007-06-27, 11:08
Medlem
!!!!!!!!!

förmodligen ingenting
Citera
2007-06-27, 11:18
Bannlyst
skandal

att han får fortsätta när han gör bort sig gång på gång!
Citera
2007-07-03, 01:29
Bannlyst
Svar på saker :)

suggz70: Magnus, din lilla pajas... Ska DU av alla människor sitta och kasta skit och snacka skit på internet om MIG? Ehm, jag kanske ska visa mejlen du skickade på porrigt.se till småflickor. De finns klara och utskrivna, redo att lägga upp som .pdf-fil. Eller så kanske vi kan börja diskutera då du langade alkohol till småtjejer (har 2 namn redo att vittna), som du dessutom ville ha med på fest... Vad hade du för baktanke med det? Nejdu, din lilla skvallertacka, håll din tunga i styr, annars kommer jag skämma ut dig stenhårt inför hela E-tuna. För gammal vänskaps skull så får du en sista chans. Men glöm inte att jag har mycket mer om dig... aight, bitch?

robbe74: Din hovrättsdom där du ska underkasta dig psykvård har jag hemma också, den kommer snart komma upp på nätet där du och dina incestuösa bröder begår brott efter noter, sen får du dessutom stryk Askul... Så sista gången, akta din tunga också.

Ni andra under pseudonymer: Jag förstår att ni inte vågar skriva vilka ni är... Ni kommer aldrig vara den mannen jag är och stå för allting. Så sug min kuk, era jävla tangentbordscowboys.

Ni är inte värda mitt piss

Puss på er!
Citera
2007-07-03, 21:30
Bannlyst
Oj

Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyPuma
suggz70: Magnus, din lilla pajas... Ska DU av alla människor sitta och kasta skit och snacka skit på internet om MIG? Ehm, jag kanske ska visa mejlen du skickade på porrigt.se till småflickor. De finns klara och utskrivna, redo att lägga upp som .pdf-fil. Eller så kanske vi kan börja diskutera då du langade alkohol till småtjejer (har 2 namn redo att vittna), som du dessutom ville ha med på fest... Vad hade du för baktanke med det? Nejdu, din lilla skvallertacka, håll din tunga i styr, annars kommer jag skämma ut dig stenhårt inför hela E-tuna. För gammal vänskaps skull så får du en sista chans. Men glöm inte att jag har mycket mer om dig... aight, bitch?

robbe74: Din hovrättsdom där du ska underkasta dig psykvård har jag hemma också, den kommer snart komma upp på nätet där du och dina incestuösa bröder begår brott efter noter, sen får du dessutom stryk Askul... Så sista gången, akta din tunga också.

Ni andra under pseudonymer: Jag förstår att ni inte vågar skriva vilka ni är... Ni kommer aldrig vara den mannen jag är och stå för allting. Så sug min kuk, era jävla tangentbordscowboys.

Ni är inte värda mitt piss

Puss på er!

Blev Jonny Höglin sur månne*asg*.
Jonny du snackar så jävla mycket skit så hälften vore nog!
Citera
2007-07-03, 21:33
Bannlyst
jag satt mitt emot puma på tåget från eskilstuna till sthlm för drygt en månad sedan.
Han klarade inte av att äta en baguette. Fyllningen spred sig över hela ansiktet och du puma, STÄNG FÖR FAN MUNNEN NÄR DU TUGGAR.
Citera
2007-07-03, 22:01
Bannlyst
haha

Citat:
Ursprungligen postat av Super8
jag satt mitt emot puma på tåget från eskilstuna till sthlm för drygt en månad sedan.
Han klarade inte av att äta en baguette. Fyllningen spred sig över hela ansiktet och du puma, STÄNG FÖR FAN MUNNEN NÄR DU TUGGAR.

Som med allt annat han försöker sig på då
Citera
2007-07-04, 11:53
Medlem
Celles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Super8
Om du störde dig så mycket på det, så varför sa du inget till han då för?
Citera
2007-07-04, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robbe74
Blev Jonny Höglin sur månne*asg*.
Jonny du snackar så jävla mycket skit så hälften vore nog!

Finns det någon sanning i "JohnnyPuma´s" inlägg?
Citera
2007-07-04, 18:23
Medlem
rocketeers avatar
finns det någon sanning i Pumas mothugg då?
Citera
2007-07-04, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocketeer
finns det någon sanning i Pumas mothugg då?
ja finns det det? om det han skriver är sant är det rent bedrövligt psykfall samt barnspritslangare. Vart är världen på väg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in