suggz70: Magnus, din lilla pajas... Ska DU av alla människor sitta och kasta skit och snacka skit på internet om MIG? Ehm, jag kanske ska visa mejlen du skickade på porrigt.se till småflickor. De finns klara och utskrivna, redo att lägga upp som .pdf-fil. Eller så kanske vi kan börja diskutera då du langade alkohol till småtjejer (har 2 namn redo att vittna), som du dessutom ville ha med på fest... Vad hade du för baktanke med det? Nejdu, din lilla skvallertacka, håll din tunga i styr, annars kommer jag skämma ut dig stenhårt inför hela E-tuna. För gammal vänskaps skull så får du en sista chans. Men glöm inte att jag har mycket mer om dig... aight, bitch?
robbe74: Din hovrättsdom där du ska underkasta dig psykvård har jag hemma också, den kommer snart komma upp på nätet där du och dina incestuösa bröder begår brott efter noter, sen får du dessutom stryk

Askul... Så sista gången, akta din tunga också.
Ni andra under pseudonymer: Jag förstår att ni inte vågar skriva vilka ni är... Ni kommer aldrig vara den mannen jag är och stå för allting. Så sug min kuk, era jävla tangentbordscowboys.
Ni är inte värda mitt piss
Puss på er!