Citat:
Ursprungligen postat av
JackBlack
Vad i hans argumentation menar du är fel?
I detta fallet får man förmoda att hans alster hade blivit korrekturläst av hans personliga assistant
Citat:
En frontfigur för Wolf Army är den före detta nazisten J*hnny Högl*n, som det pågår flera förundersökningar mot för olaga hot. Bland annat ville han tortera en partiledare.
Citat:
”Många kulor i huvudet”
På Wolf Armys webbsida finns en raplåt där H*glin rappar om att ”Tärningen är kastad och den ska visa hur många kulor i huvudet vargjägarna ska få.”
Citat:
Skrev debattartikel i Dalarnas Tidningar
Nyligen publicerade Dalarnas Tidningar en debattartikel av Johnn* Högl*n, där han var talesman för Wolf Army. I debattartikeln beskyller han jägarkåren för att uppmana till illegal jakt, att ljuga och vara rättshaverister.
Citat:
Bränna mötesdeltagare
Jakt & Jägare berättade nyligen att APU:s ”säkerhetsansvarige” gick ut på nätet i december och skrev om ett vargmöte i Skene, arrangerat av länsstyrelsen i Västra Götaland. APU-aktivisten tyckte att man skulle låsa lokalen utifrån och bränna inne de närvarande. Även Joh*ny Högli* deltog i den diskussionen på ett webbforum.
När Jo*nny Hög*in förra året beskrev hur han skulle tortera Naturdemokraternas partiledare var några kända APU-aktivister inne på sidan och ”hejade på” *öglin.
John*y Högli*s hot mot partiledaren är polisanmält.
Polisutredningar om olaga hot
Det pågår för närvarande flera förundersökningar om olaga hot från hans sida mot jägare i Värmland och Riala.
Om debattartikeln i Dalarnas Tidningar hade en negativ inställning till jägare är det inget mot vad som förekommer på J*hnny H*glins egen hemsida.
”Och detta var och är väl en bitter erfarenhet för de äckliga vargjägarna, för tro inte att jag viker en millimeter. Nej då, jag har inga hämningar när det kommer till kräk som er. Det enda som skyddar er från mig är svensk lag”, skriver han bland annat på sin webbsida.
Citat:
Ett annat av Högl*ns alster lyder så här:
”Vad jag menar? Ja, självklart dessa bondmongon till jägare. För att sammanfatta dom. De är syltmachosar som leker stenhårda internt, men de är en flock pussies egentligen. En betydande majoritet älskar Eddie Meduza. En hel del är misstänkta/dömda för brott av sexuell karaktär. Och över 80 procent röstar och/eller sympatiserar med Sverigedemokraterna. Vilka raringar, typ. Avliva dom för fan.”
Citat:
På sin webbsida skriver Hö*lin även:
”Har fan god lust att slå en tjuring i sidan på det där jävla aset, efter att jag slagit in hans pannben till en blodig sörja.”
http://www.jaktojagare.se/wolf-army-aktivist-ville-tortera-partiledare
Här kastar den före detta nazisten, men den nuvarande ekofscisten, J*hnny "P*ma" Högl*n, masken och visar sitt fula tryne till allmänn beskådan