2007-07-13, 21:13
Medlem
samir78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyPuma
Skummade igenom en del gamla inlägg, där det antyds om pedofili och golbögerier. Nu måste jag vara tydlig igen: JAG HAR LÄMNAT NAZISTRÖRELSEN FÖR 5 ÅR SEN!

japp och nu e du värsta grymma rapparen
Citera
2007-07-14, 00:44
Medlem
rocketeers avatar
det är ju rätt givet att nazi sympatisörerna tar varje sak dom bara kan
för att försöka klanka ner på Puma så gott dom kan av ren princip.

hur som helst är det bra med folk som försöker förmedla ett positivt budskap

känns som samhälls klimatet allmänt blivit sämre dom senaste åren
råare attityd hos yngre som man inte kan relatera till själv i sin uppväxt var inte lika mycket råhet i hur folk slogs då som det är nu.

om någon med livserfarenhet föreläser på skolor och förmedlar ett positivt budskap som kan få någon eller några att tänka till och skärpa till sig och tänkaöver sitt egna betende och därmed bidra med något positivt till samhället,
behöver inte betyda att någon går runt o delar ut blommor
men räcker långt o slippa dryga människor som sprider dålig karma omkring sig,

även om puma tagit avstånd ifrån nazismen så är det ändå mycket mer än och bara bli utmålad som ngn kappvändare som är o föreläser mot nazism etc.

jag tycker det mer handlar om någon som bidrar till ett mer positivt samhälle i allmänhet, kan lika gärna vara någon ex invandrargäng medlem, fd knarkare, fd prostituerad, fd sektmedlem..
Citera
2007-07-14, 03:18
Medlem
Johan_kalys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Han nya kompisar består av 12 åringar samt en och annan dvärgneger.

Så sant, så sant Men verkar som att han är polare med Vessla snubbe från Hedemora.. De jag inte kan förstå är varför en kille som Vessla skulle umgås med en trashig ex nasse!
Citera
2007-07-14, 07:38
Medlem
Skriver bara när jag känner att det behövs.

Sedan bryr jag mig inte i andras åsikter heller. jag är inte så duktig på att uttrycka mig i skrift jag är bättre på att göra det verbalt.

Jag tycker dock att det det verkar som att den ni kallar Puma har en väldigt vass penna. och han verkar vara duktig på uttrycka sig verbalt också. sedan kan ju allt ifrågasättas som sägs på flashback. Jag ltar inte på vad puma robie eller någon säger förrän korten ligger på bordet. då menar jag inte en bild på dig robbie.

jag har aldrig blivit dömd för något brott i hela mitt liv, antagligen är man för snäll. Jag har dock väldigt mycket gamla vänner som sysslar/sysslade med allt möjligt. alltfrån allt från dråp till snatteri.

Jag känner ju inte människan tråden handlar om alls, men jag får känslan av att du Puma njuter av uppmärksamheten.

Jag har varit mycket uppmärksammad tidigare, och jag njuter av att få vara i fred. men det kanske är så olika med människor.
Citera
2007-07-14, 14:50
Medlem
Necrobutchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsLeftHand

Myspysbyxor är väl ett klädesplagg som alltid legat i tiden...
Citera
2007-07-14, 15:37
Medlem
Necrobutchers avatar
JohnnyPuma: Jag kan bara inte begripa varför du blandar in det engelska språket i din text. Varför?
Citera
2007-07-16, 11:07
Bannlyst
Sitter nu på sem och orkar inte ge någonsvar till rappartisten,och den schizofrena dåren.
Men sök efter filmen drabbad av hat där är denne idiot med.
Kolla in han så inser ni vilken bluff han är.
Han sitter dessutom och berättar hur han b.l.a skulle mörda Göran Persson och allt detta med ett litet stolt hån flin på läpparna.
Trovärdig!!!!

Skulle ni nu inte få tag på den så ska jag ladda upp den på nätet
Citera
2007-07-16, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
Sitter nu på sem och orkar inte ge någonsvar till rappartisten,och den schizofrena dåren.
Men sök efter filmen drabbad av hat där är denne idiot med.
Kolla in han så inser ni vilken bluff han är.
Han sitter dessutom och berättar hur han b.l.a skulle mörda Göran Persson och allt detta med ett litet stolt hån flin på läpparna.
Trovärdig!!!!

Skulle ni nu inte få tag på den så ska jag ladda upp den på nätet

Måste ju säga att du verkar bry dig rätt mycket.. iom att du tar dig tid på din semester och skuttar in och säger att du inte orkar besvara någon pga just semester..

Hur ska du ha det, har du semester och är lat eller har du inga bra svar till "rapparen"???
Citera
2007-07-16, 22:59
Medlem
Chamoniards avatar
Efter att ha följt med i tråden kan jag konstatera att varken robbe74, legionpajas eller Jonny Höglin är några samhällspelare och är lika suspekta och lite trovärdiga allihopa. Vanlig white trash och goda representanter för folket som brukar rekryteras till hatrörelser.

Och det där svamlandet om att JH skuller vara bra på att uttrycka sig i tal eller skrift är såklart bara nonsens. Alla tre ligger på språklig och intellektuell nivå som ligger ungefär 10 år efter sina jämnåriga.

Hur fan har ni tid med att sitta här och gagga...har ni inte en källare att göra inbrott i?

Stång tråden.
Citera
2007-07-17, 00:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Efter att ha följt med i tråden kan jag konstatera att varken robbe74, legionpajas eller Jonny Höglin är några samhällspelare och är lika suspekta och lite trovärdiga allihopa. Vanlig white trash och goda representanter för folket som brukar rekryteras till hatrörelser.

Och det där svamlandet om att JH skuller vara bra på att uttrycka sig i tal eller skrift är såklart bara nonsens. Alla tre ligger på språklig och intellektuell nivå som ligger ungefär 10 år efter sina jämnåriga.

Hur fan har ni tid med att sitta här och gagga...har ni inte en källare att göra inbrott i?

Stång tråden.
Innan du kommer med din kritik var vänlig slå upp ordet White trash! Det du skrev låg inte ens på en 10 årings nivå.
Citera
2007-07-17, 01:49
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robbe74
Innan du kommer med din kritik var vänlig slå upp ordet White trash! Det du skrev låg inte ens på en 10 årings nivå.

Nice comeback!

Vid det här laget borde du veta bättre än att diskutera med folk. Grabben, du har inte...mental kapacitet att bråka med någon på FB. Du har ju faktiskt lyckats bli förnedrad i din egen tråd, som du själv skapade för att trakassera JH! Fenomenalt jobbat.

Jag rekomenderar att du tar på dig kardborreskorna och går ut i solen istället för att sitta här och göra det ännu värre.
Citera
2007-07-17, 11:13
Bannlyst
haha

Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Nice comeback!

Vid det här laget borde du veta bättre än att diskutera med folk. Grabben, du har inte...mental kapacitet att bråka med någon på FB. Du har ju faktiskt lyckats bli förnedrad i din egen tråd, som du själv skapade för att trakassera JH! Fenomenalt jobbat.

Jag rekomenderar att du tar på dig kardborreskorna och går ut i solen istället för att sitta här och göra det ännu värre.

Med take på att du ägnar din tid åt att kritisera mina kardborreskor så undr jag vad för liv du har. Är det fel med kardborrar eller?*asg* vikken nolla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in