• 1
  • 2
2007-05-29, 23:51
Medlem
okej, jo 4gb är ju mycket, men om man tänker att den skall vara med ett tag då? lönar det sig då lr? lr e datan ändå kass sen me allt annat? för vanliga xp stödjer ju bara 3 gb, 4gb så måste man väl ha vista ultimate, + att alla program stödjer väl inte 64 bitars, lr är jag ute o cyklar?
Citera
2007-05-30, 10:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pajdi
okej, jo 4gb är ju mycket, men om man tänker att den skall vara med ett tag då? lönar det sig då lr? lr e datan ändå kass sen me allt annat? för vanliga xp stödjer ju bara 3 gb, 4gb så måste man väl ha vista ultimate, + att alla program stödjer väl inte 64 bitars, lr är jag ute o cyklar?

Du tänker att du ska hålla dig uppdaterad med 4 gb minne. Du har en poäng men du kan ändå inte prestera minnet fullt ut. 512 mb ram är shit nu, 1024 är standard, 2 gb ram är bra att ha, 4 gb är överflödigt, 8 gb ska vi inte tala om...

Som sagt, tycker du ska satsa på 2 gb ram o spara pengarna, det kommer räcka tro mig..
Citera
2007-05-30, 13:28
Medlem
Mingan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajdi

men om du tänker på framtiden kan du ju bara bygga ut med extra minne sen, minne är väl det enda som är ganska lätt att byta ut på en laptop och det kostar inte för mycket heller
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in