2007-05-27, 19:19
Medlem
lepops avatar
Jag har hört rykten om att det ska finnas nått program till DC så att man ändå kommer åt HELA hans dator(även de mappar han har valt att inte dela med sig). Stämmer det?
Jag använder iof inte DC själv....
Citera
2007-05-27, 19:20
Bannlyst
Inte sant
Citera
2007-05-27, 19:23
Bannlyst
låter fett någon mer en han som kan bekräfta..
Citera
2007-05-27, 20:05
Medlem
Ankishs avatar
Nej det finns inte vad jag vet (brukar ha bra koll på DC saker)
Citera
2007-05-27, 21:26
Medlem
Är användaren så dum så att han väljer att dela ut hela sitt system så kommer du ju åt informationen... men inte annars... såvida du inte skriver en egen DC-klient som är lite moddad... :-)
Citera
2007-05-27, 21:55
Bannlyst
okej tack för alla svara...
Citera
2007-05-27, 22:20
Medlem
Donnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thiesen
Är användaren så dum så att han väljer att dela ut hela sitt system så kommer du ju åt informationen... men inte annars... såvida du inte skriver en egen DC-klient som är lite moddad... :-)

Det är väl just en sån klient han efterfrågar..
Citera
2007-05-27, 23:15
Medlem
DennisOlofs avatar
lepop det har gått tidigare lite till och från, men det gällde bara vissa versioner av DC++ tror jag.

Var lite buggar som gjorde att saker blev knas och man kunde ta sig in, men detta varade ju inte länge. Tror det var för några år sedan detta var uppe på tapeten.

Själv kör man inte DC längre, orkar vänta på slots, pfftt bara BT eller Emule som gäller för min del
Citera
2007-05-28, 12:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DennisOlof
lepop det har gått tidigare lite till och från, men det gällde bara vissa versioner av DC++ tror jag.

Var lite buggar som gjorde att saker blev knas och man kunde ta sig in, men detta varade ju inte länge. Tror det var för några år sedan detta var uppe på tapeten.

Själv kör man inte DC längre, orkar vänta på slots, pfftt bara BT eller Emule som gäller för min del

Kör man emule får man ju å andra sidan ibland vänta i en vecka på att grejerna ska komma ner.
Citera
2007-05-28, 16:54
Medlem
DennisOlofs avatar
pettson3816 de kvittar ju för min del som kör ADSL, går ju segt i alla fall.

Plus jag struntar i om det tar tid, jag vill kunna ta ner dom saker jag vill ha. Orka hålla på och tjaffsa om ratio och annat.
Citera
2007-05-28, 19:23
Medlem
TuXIs avatar
Skickas från Fildelning till MS Windows.

//Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in