Del 1
Hell. Detta var ca 6-8 månader sedan.
Jag som tidigare har erfarenhet av diverse illegala å smartdrugs tutade i min polare att ikväll kör vi...
Jag nästan tvingade i honom denna sesion pga av att han aldrig varit me om nått så kul å jag ville inte knarka själv. Sånt är ju trisst. Man vill ju ha samma syner å skratt me nån mer lixom.
Han va sisådär på å jag var het. Vad jag märkt me Naturens eller Ca:s preparat är att det kan vara från gång till gång. Ibland funkar det ibland inte.
Så jag tänkte att nu tar vi resten så det händer nått...
Vi dela på blotts å pulver. Jag tror Blotterna var 250 bromo, 100 LSA å vetifan men en varsin FET lina 2 ci bz var det iaf.
Det började svänga eftger ca 30 min i en palmblomma i ett hörn av vardagsrummet. Min tjej som var sitter (mot sin vilja) stod för musiken.
Hon är gammal Raver så hon plockade ut lite nice låtar. det svänge rätt skojigt tills jag började fatta ingenting.
Vet att min Polare var rastlös å sprang å titta i våra köksskåp mm. Han är inte van psychadelic musik å tyckte det var mest jobbigt.
Men han var ändå på en annan nivå än mig som började tycka det blev för mycket.
Han hamnade i soffan framför tv:n å låg där å flummade medans jag. vetifan va som hände. Tidsperspktivet är borta men minns att jag svettades så kopiöst mycket å visste inte alls vem jag var. Det är läskigt när man tappar allt. Jag menar "tidigare" har man vart väck alltså förr på droger, men man kan ändå säga att man heter ..... åså.
Men nu var jag lost. Det började flyga skumma svampar överallt å jag ropade hela tiden på min Stackars tjej som började bli nojjig av oss.
Den ena ligger i soffan å ber henna tända å släcka lampan samt byta kanal för han reder inte ut en tv dosa. Den andra = jag, svettas som fan å sitter på tao locket men fattar inte vem jag är... Det börjar kännas fucked up!