2007-05-24, 16:38
Medlem
penisrulvens avatar
Den har ju varit borta skitlänge, var är den? Det var ju den mest användbara knappen i stan

I FAQ står det:

Q: Sen så undrar jag hur man ska sätta titel på en länk. Tex om jag postar en länk till en sida och den är jäääätte lååång och innehåller massa bokstäver och tecken. Hur gör jag då bara för att skriva en kort rublik som är en klickbar länk?
A: [url=länkadress]Titel på länk[/ URL] , utan mellanslag förstås. eller med knappen som omsluter din länk med urltaggar, ser ut som en glob med en kedja framför.
2007-05-24, 16:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av penisrulven
Den har ju varit borta skitlänge, var är den? Det var ju den mest användbara knappen i stan

I FAQ står det:

Q: Sen så undrar jag hur man ska sätta titel på en länk. Tex om jag postar en länk till en sida och den är jäääätte lååång och innehåller massa bokstäver och tecken. Hur gör jag då bara för att skriva en kort rublik som är en klickbar länk?
A: [url=länkadress]Titel på länk[/ URL] , utan mellanslag förstås. eller med knappen som omsluter din länk med urltaggar, ser ut som en glob med en kedja framför.
Några trådar längre ner
http://www.flashback.info/showthread.php?t=472903

va f*n.. nu blir inte ens en länk klickbar..
2007-05-24, 16:47
Medlem
penisrulvens avatar
Åhå... Man tycker att om dom vill att folk ska använda sig av deras underbara FAQ så borde dom hålla den uppdaterad
2007-05-24, 16:50
Bannlyst
Jo, knappen försvann i samband med ett säkerhetshål, vi slipper "du lämnar nu flashback" också..

Men varför blev inte min länk klickbar? provar igen, tråden kommer nog slängas snart när det redan finns en; http://www.flashback.org/showthread.php?t=472903

skumt..
2007-05-24, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sam Lowry
Men varför blev inte min länk klickbar?
Du kanske inte hade "Gör automatiskt om URL:er till länkar" ikryssat.
2007-05-24, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrMaZz
Du kanske inte hade "Gör automatiskt om URL:er till länkar" ikryssat.
Jo, jag gjorde exakt samma i mitt andra inlägg, provade t o m att editera och klistrade in länken igen.. Första posten tog jag TS url taggar men vid editeringen borde de blivit omgjorda.. det funkade ju i min andra post, och funkar nu å..

www.pelargonsallskapet.com (provar med en bonnlänk för att se..)
2007-05-24, 22:39
Moderator
tobess avatar
Det finns som sagt redan trådar i ämnet.

*klick*

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in