Citat:
Ursprungligen postat av Adu
Godkväll!
Jag vill inte direkt kalla mig själv för en snusare även om jag kanske är det. Ni kan ju själva avgöra. Jag snusar bara någon enstaka gång när jag är hemma utan kompisarna men när jag är med dem, speciellt på helgerna och vid högtider (såsom Champions League ikväll!) då blir det nästan alltid en prilla eller två. Nu är det så att ni som snusar vet att det är ett jävla skönt snurr man får i huvudet (speciellt när man som jag inte är alls erfaren) men efter det härliga snuret och ruset igenom kroppen så mår jag alltid förjävligt i ungefär en kvart. Efter att jag har spottat ut snusen, efter en sisådär ha haft den i en halvtimme. Nu undrar jag om det är jag som är känslig (vilket är ganska troligt på grund av en massa saker som jag inte orkar dra här och nu) eller om det alltid är så till en början? Jag snusar som sagt inte varje dag men det blir kanske varannan om man räknar med kvällarna man är med kompisarna eller ja, ni vet. Jag mår lite illa och känner mig helt enkelt inte så bra till mods efter jag spottat. Så, är jag känslig eller är det så till en början? Om det är så, hur länge kommer det att vara så? Känns ju som att min kropp borde börja vänja sig snart, snusar ju som sagt 2-3 och ibland 4 dagar i veckan och detta har hållt på i ungefär 6 månader. Ni har säkert mer erfarenhet än mig så därför vill jag höra era teorier om hur länge detta jobbiga illamåendet kommer hålla på, när kommer min kropp vänja sig vid mitt snusande och kan jag ens kalla mig för en snusare? Hobbysnusare låter ju sådär menar jag, även om det kanske är just det jag gör, det där snurret är ju så jävla gött, och lagligt!

OT: asså omg låter som om du skall ta tjack eller nått och inte vet om du skall toppa det med benso eller stilnoct.
låter som om du har ett svar själv.. Tycker du om snurret så vänj dig inte vid att snusa utan gör det enbart vid "hög tider"... men sen om din kropp skulle råka bytta upp en tolerans nivå så kan du ju altid testa röka en cigg + snus

den kicken du fy fan finns inte mycket som kan klå det du.