2007-05-23, 10:56
Medlem
McRills avatar
Gomidda,
först vill jag bara slicka lite röv och säga att det är förvånansvärt trevliga och hjälpsamma moderatorer man har att göra med här på FB, dvs. om man ställer rätt frågor och inte passerar iväg ett "kan du hjälpa mig leta rätt på det här och det här", inte för att jag gjort det men iallafall .

nu till saken:
Jag har en längre tid grävt ner mig mer och mer i kroppsmodifikation och allt möjligt som finns runt omkring detta fenomen, allt från tand- och ögonimplantat till suspension och tyngre ingrepp.

jag har valt att inte ta upp något i det forum som ligger närmast till hands, tatuering och piercing, för jag utgick ifrån att det antingen skulle passeras vidare till "mondo, gore och bizzare" eller kanske låsas, slängas. vad vet jag.
själva processen runt omkring beadimplants, toungesplitting och suspending med mera skulle ju naturligtvis kunna passa på mondo, men det känns inte som att det skulle bli någon vettig disskution, mer "fan vad sjukt" "dom är ju dumma i huvudet" osv.

jag skulle hemskt gärna vilja kunna få kontakt med andra människor på flashback med samma intresse, och folk med erfarenheter och så vidare.

därav frågar jag er moderatorer huruvida man inte antingen skulle kunna slänga in antingen en subkategori under "Livsstil" likt reseforumen som inte syns, eller kanske i Tatuering och Piercing likt "Flashback i media" som jag såg nu när jag gick in på denna avdelning?

Catch you on the flipside...
Citera
2007-05-23, 10:58
Medlem
LadyTieras avatar
Du är mycket välkommen att diskutera detta i tattuering och piercing, den är till för all sorts kroppsmodifikation, det har tidigare diskuteras tex toungsplitting där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in