Citat:
Ursprungligen postat av mardi
Jag är inne på stadion typ 10 gånger per år o ser på MFF för jag älskar fotboll och har ALDRIG hört er sjunga den. Vi har säkert kört de i 3-4 år nu och vem av er MFFare som kom på er version av den skiter jag i men h*n har förmodligen hört vår version av den..aja, skit samma ni är baitare i vilket fall som helst. Fast er version av "Adebayor, Adebayoooooor, give him the ball and he will score.." är faktist jävligt skön, syn bara att de bara e typ 2% av alla på ståplats som kan den o typ 10% på sittplats.
Och att säga att vi inte spelar i samma liga är också ganska dumt sagt eftersom detta är ändå typ 7nde gången vi möts under 2000 talet i sereispel om jag inte är rent ute och cyklar...aja, lycka till på Söndag.
Det stämmer, den är ganska ny, vad jag vet iallfall. Tvivlar faktiskt på att den är tagen från er, men vad vet jag. Sen har ju jag aldrig hört er sjunga den heller, men det är ju en annan femma...

Angående Adebayor, syftar du på
vi följer vårt blåa lag? Om inte, när har vi kört den du menar? Otroligt pinsamt om jag nu inte vet vilken det är