Flashback bygger pepparkakshus!
2007-05-21, 18:07
Medlem
Methones avatar
Hej!!!

Jag och resten av min familj har sammanlagt 6 olika användarkonton.
När man ska logga in trycker man på sitt konto och kommer sedan in till sitt konto.

Nu är det så att jag kan logga in på mitt konto, jag är inte administratör till datorn. Man kan inte logga in på administratörens konto heller.

När man trycker på ett konto (som inte "funkar" att logga in på) så ser man först den blåa välkomstskärmen (dock utan "välkommen") sen kommer man tillbaka till kontoväljaren. Vad ska jag göra???

Hjälp, snälla, hjälp.

//R
Citera
2007-05-21, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Methone
Hej!!!

Jag och resten av min familj har sammanlagt 6 olika användarkonton.
När man ska logga in trycker man på sitt konto och kommer sedan in till sitt konto.

Nu är det så att jag kan logga in på mitt konto, jag är inte administratör till datorn. Man kan inte logga in på administratörens konto heller.

När man trycker på ett konto (som inte "funkar" att logga in på) så ser man först den blåa välkomstskärmen (dock utan "välkommen") sen kommer man tillbaka till kontoväljaren. Vad ska jag göra???

Hjälp, snälla, hjälp.

//R

Är det någon som använder sig av administratörkontot? Om det inte är de så kanske det inte är lösenordsskyddat, tryck ctrl.alt.delete o skriv administratör eller administrator utan lösenord och tryck ok,. antar att du kör xp anges inget annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in