Citat:
Ursprungligen postat av penke62
Har problem med en burk här, med xp mediaedition. Försöker jag starta den som vanligt, så startar den om efter ett tag. Kär jag i felsäkert läge, så kommer jag bara till raden ...win\sys3\drivers\BTHidMgr.sys,m sen hänger den sig. Detta ska vid en google-sökning rättas till genom att ta ur batteriet en stund, men det hjälper inte. Dottern har hur många GB som helst med foto på disken, och är ganska skärrad. Någon som har tips?
Att du inte kommer in i windows behöver inte ha att göra med att det är fel på disken utan på windowsinstallation. Om du har tillgång till en annan dator så kan du koppla upp disken i den andra datorn och se hur den mår. Mår den bra kan du tanka över alla bilder till den andra datorn. Bara ett tips - spara inte oersättliga saker endast på datorn. Själv lägger jag upp mina filer på en hårddisk som jag har på nätet. Jag tankar upp filer till nätet istället för att tanka ner så att säga

Bränna skivor är ett annat alternativ, men se då till att bränna flera likadana skivor för skivor kan skadas eller försvinna.
Testat att göra en bootdiskett? Finns på
http://bootdisk.com/, men det fungerar ju bara om du har tillgång till en annan dator så klart.