Citat:
Ursprungligen postat av BD_skejjtaren
Nu när det var dagsför skolavslutning så hade jag å mina kompisar tänkt att snajjsa till det lite med en cigarr var... men eftersom ingen av oss kan något om sådant så tänkte jag direkt på FB ...
så min fråga är .
--Har ni några bra tips om Ciggarer som inte är allt för dyra men även är gott..??--
(tips om vart man kan köpa och pris )

Mycket prisvärda cigarrer som inte kommer göra er besvikna eller era plånböcker tunna:
- Avo XO, orange gördel, (Corona) 77 kr.
- Zino Classic (hettee förut Mouton Cadet), röd gördel, (Corona) 60 kr.
- Private Stock, röd gördel, (Corona), 43 kr,
- The Griffin's Classic, vit gördel, (Corona / 500), 64 kr.
- Santa Damiana, blå gördel, (Churchill) 70 kr
- La Flor de Cano, röd-vit gördel, (?), ca 30-40 kr.
Den cigarr jag rekommenderar allra mest är Avo XO i formatet Corona, den är dyrast, men enligt mig en fullträff. Den cigarr jag rekommenderar minst är La Flor de Cano, det är enligt mig en bra vardagscigarr, men anledningen till att den är med är att om ni ska vara packade som svin och dricka något (enligt mig) olämpligt till behöver ni inte köpa en överdrivet exklusiv cigarr.
Måste säga att jag tycker det är oseriöst, nästan löjligt, att föreslå Cohiba Esplendidos när han ber om tips på cigarrer som inte är "allt för dyra". Jag skulle kunna föreslå en Zino Platinum, som jag är övertygad överträffar Cohiba Esplendidos, men det vad skulle det tjäna till i den här tråden?
/P