2007-05-21, 15:59
Medlem
Duracell Bunnys avatar
Okej, jag viker mig. Säger Thomas_LA att hon har peruk litar jag på att det är så.
Citera
2007-05-21, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duracell Bunny
Okej, jag viker mig. Säger Thomas_LA att hon har peruk litar jag på att det är så.

Visst tappar man könshåren vid Alopecia också? Det betyder att han den där hockeydjurgårdaren med gäll röst som sjöng "Hockey VM" inte har ngt hår på kuken heller.
Citera
2007-05-21, 16:48
Medlem
TrialByErrors avatar
Ingen har nog skrivit om det för att ingen egentligen bryr sig. Jag menar Björn Borg?
Citera
2007-05-21, 16:57
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Depplemulen
Har tänkt på Patricia länge och varit förvånad över att inget sagts, märkligt att vissa "kändisar" behandlas med silkesvantar och sekretess....andra som Britney eller BBLinda skriver det allt om. Kan bero på att Björn är en "aktad" person kanske ?

Nää, det är nog många tidningar som gärna skulle göra en story på detta - om hon bara hade velat själv. För man kan inte tvinga ut folk i tidningarna när det gäller sjukdomar.

I Sverige är vi, trots allt, lite snällare mot kändisarna än i somliga av våra grannländer. Prinsessan Caroline blev outad direkt i Frankrike när hon tappade sitt hår.

Sen är väl Patricia inte riktigt att anses som offentlig person heller. Hon är "bara" gift med en som är/var. Så hon blir automatiskt lite mer skyddad än kändisarna. Finns inget riktigt nyhetsvärde i henne. Åtminstone inte utan hennes egen medverkan.
Citera
2007-05-21, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boney M
Visst tappar man könshåren vid Alopecia också? Det betyder att han den där hockeydjurgårdaren med gäll röst som sjöng "Hockey VM" inte har ngt hår på kuken heller.
Håkan Södergren.
Citera
2007-05-21, 18:04
Medlem
Bronkzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duracell Bunny
Äsch, vad ni larvar er. Hon är bara otroligt ljus, till och med ännu ljusare än Carolina Klüft. Den som tvivlar på att hon har ögonbryn kan ta sig en titt på den här bilden:

http://www.aftonbladet.se/bostad/020...pat-69_368.jpg

AAAAAH !!!!

AAAAAH!!!!!

MINA ÖGON!!!!!!!

AAAAARRGGHHHHH

vilken fruktansvärd pansaruggla till dam. fiffan. jag blir rädd nästan
Citera
2007-05-21, 18:09
Medlem
JEzuss avatar
Björn Borg är ju pro stekare, tror inte han skulle välja en "bald"kvinna hur
fräsch hon än var i övrigt.
Kan du ge er att hon ser rätt skallig ut!

Mvh
Citera
2007-05-21, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JEzus
Björn Borg är ju pro stekare, tror inte han skulle välja en "bald"kvinna hur
fräsch hon än var i övrigt.
Kan du ge er att hon ser rätt skallig ut!

Mvh

pro stekare? Loredana? tänk igen.
Citera
2007-05-21, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Håkan Södergren.

Han var det ja. Tack!
Citera
2007-05-22, 11:42
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boney M
pro stekare? Loredana? tänk igen.

Nä, fy sjutton. Och minns ni hon Mariana, första frun? Vilka stolpskott. Den enda av Björns tjejer som såg hyfsat bra ut var ju faktiskt allas vår Jannike.

Han har ingen smak alls, den där. Precis som Knugen.
Citera
2007-05-22, 11:45
Bannlyst
hmm

Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Nä, fy sjutton. Och minns ni hon Mariana, första frun? Vilka stolpskott. Den enda av Björns tjejer som såg hyfsat bra ut var ju faktiskt allas vår Jannike.

Han har ingen smak alls, den där. Precis som Knugen.

nej men har har stålar och är jävligt berömd.
Citera
2008-08-21, 01:21
Medlem
coolbreezes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
En gammal strippa!
Nej, den senaste verkar ju faktiskt vara ett riktigt kap. Björn verkar ju må bättre än nånsin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in