2007-05-20, 22:25
Medlem
D3D9Drv.dll
Det är så att jag behöver den här filen till ett datorspel, så om någon har ett spel baserat på unrealmotorn eller innehar den här filen av övrig anledning, snälla ladda upp den!
Citera
2007-05-20, 22:33
Medlem
tjaboooos avatar
är inte de en av filerna som kommer med directx9 ?
Citera
2007-05-20, 23:30
Medlem
C - Js avatar
Installera om directx 9 så löser det sig. Ganska vanligt, Oblivion är ett annat spel som brukar krångla på samma sätt om man inte har ominstallerat directx9. Det är tom omnämnt i readme för Oblivion om jag minns rätt.
Citera
2007-05-21, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
är inte de en av filerna som kommer med directx9 ?
Det är fullt möjligt, men kan man hitta filen lokalt på hårddisken?

Citat:
Ursprungligen postat av C - J
Installera om directx 9 så löser det sig. Ganska vanligt, Oblivion är ett annat spel som brukar krångla på samma sätt om man inte har ominstallerat directx9. Det är tom omnämnt i readme för Oblivion om jag minns rätt.
Jag har DirectX10, och upplever inga som helst problem med DirectX, men skulle behöva den här filen för att försöka integrera i ett visst spel, i det här fallet Postal 2.
Citera
2007-05-22, 21:50
Medlem
TuXIs avatar
Skickas från Fildelning till MS Windows.

//Mod
Citera
2007-05-23, 06:44
Medlem
slaskbaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus Kristus
Det är fullt möjligt, men kan man hitta filen lokalt på hårddisken?

Jag har DirectX10, och upplever inga som helst problem med DirectX, men skulle behöva den här filen för att försöka integrera i ett visst spel, i det här fallet Postal 2.
DX10 ersätter inte DX9 utan du måste ha båda installerade för att alla spel ska fungera. Ladda ner senaste DirectX-uppdateringen här:
http://www.microsoft.com/downloads/d...DisplayLang=en
Den innehåller senaste versionerna av både DX9 och DX10.

Kör .exe-filen, packa upp till en plats du själv väljer, gå dit och kö setup.exe så kommer Postal också att fungera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in