2007-05-20, 19:04
  #1
Medlem
DaOneRoachs avatar
Det har gått en del rykten om att sommarlandet i Röstånga numera är öde. Finns det möjligtvis någon som kan dementera/bekräfta detta?
Citera
2007-05-20, 19:19
  #2
Medlem
brianmolkos avatar
fann det nog på eniro nu, ser ut som racingbanor iaf
Citera
2007-05-20, 19:47
  #3
Medlem
Ernst_Buschs avatar
<-- Du råkade inte zooma över Ring Knutstorp?
Citera
2007-05-20, 21:24
  #4
Medlem
Neffs avatar
haha läste lite fel, "Rövstånga sommarland"
Citera
2007-05-20, 23:50
  #5
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst_Busch
<-- Du råkade inte zooma över Ring Knutstorp?


nej det är olika platser
Citera
2010-06-28, 12:32
  #6
Medlem
TeEsErs avatar
Det är numera en stor och fin campingplats.

/T
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in