2007-08-29, 17:46
Medlem
fusiliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Tycker att Park har fått mycket skit men är faktist varit helt ok när han spelat även om han inte komit upp i den nivån han var i innan United köpte honom. Förra året så tryckte han även in lite baljor innan han blev skadad och han kämpar alltid hela tiden vilket kan vara skönt att ha nu när vi förlorat Smith. Att han sen inte är start material är jag helt med om men det finns betydligt sämre spelare i truppen.
*host*fletcher*host...........
Citera
2007-08-29, 17:51
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fusilier
*host*fletcher*host...........

Nej, Fleth är en spelare som är riktigt riktigt bra om han används på rätt sätt. Antar att du inte såg Roma matchen eller någon av året försäsongs matcher där han var den spelaren som enligt mig gjorde klart bäst ifrån sig match efter match.
Citera
2007-08-29, 18:12
Medlem
Citat:
Nej, Fleth är en spelare som är riktigt riktigt bra om han används på rätt sätt. Antar att du inte såg Roma matchen eller någon av året försäsongs matcher där han var den spelaren som enligt mig gjorde klart bäst ifrån sig match efter match.

Instämmer (fast kanske inte riktigt riktigt bra..)

Både Park och Fletcher ser jag som mycket bra squadplayers som - även om de inte i dagsläget inte har något att göra i förstauppställningen - är absolut nödvändiga för laget. Båda har dessutom mycket bra arbetskapacitet och verkar inte vara typen som gnäller och surar när de sitter på bänken. Kan man inte uppskatta behovet av dessa spelartyper har man ingen större insikt.
Citera
2007-08-29, 19:16
Medlem
fusiliers avatar
Citat:

Jo jag såg så gott som alla Uniteds matcher ifjol, det är bara så att jag tycker att Fletcher är en billig Wilhelmsson kopia som blev fel. Jag tycker att Fletcher sällan gör en bra match, oftast bara OK lr sämre.
Citera
2007-08-29, 19:28
Medlem
SC sXes avatar
Citat:
Jo jag såg så gott som alla Uniteds matcher ifjol, det är bara så att jag tycker att Fletcher är en billig Wilhelmsson kopia som blev fel. Jag tycker att Fletcher sällan gör en bra match, oftast bara OK lr sämre.

Wilhelmsson-kopia? Nog för att SAF ibland placerar honom på kanten av någon underlig anledning, men hur fan kan du likna Fletcher vid clownen Wilhelmsson
Möjligen utseendemässigt då, han skulle behöva bulka på sig några kilo. Bättre squadplayer än Fletch blir nog svår att hitta...
Citera
2007-08-29, 19:51
Medlem
fusiliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC sXe
Wilhelmsson-kopia? Nog för att SAF ibland placerar honom på kanten av någon underlig anledning, men hur fan kan du likna Fletcher vid clownen Wilhelmsson
Möjligen utseendemässigt då, han skulle behöva bulka på sig några kilo. Bättre squadplayer än Fletch blir nog svår att hitta...
Det var utseénde mässigt som jag menade. Han ser ju ut som en trasig Wilhelmsson klon!
Citera
2007-08-29, 19:53
Medlem
Emp-snubbes avatar
Fletcher skulle nog faktiskt kunna få spela på mitten i de flesta lag i premier league om han hade velat. Dock ska han ha en stor eloge för att han stannar o krigar i United.
Citera
2007-08-29, 21:17
Medlem
Quorthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC sXe
Fletcher ar inte sa javla spinkig och klen som man kan tro. Han framstod som en riktig biff nar man sag honom tillsammans med ovriga united-spelare pa nara hall. Inte samma spink som nar han tog klivet for nagot ar sedan.
Citera
2007-08-29, 21:29
Medlem
ischs avatar
Citat:
Det var utseénde mässigt som jag menade. Han ser ju ut som en trasig Wilhelmsson klon!

Och? Kan knappast vara så att man måste vara spec snygg för att vara bra i fotboll. I så fall hade jag inte haft några större förhoppningar på Uniteds lag (eller liverpools)
Citera
2007-08-30, 20:07
Medlem
De Larges avatar
Wohooo, Gravesen är tillbaka i Everton, utlånad av Celtic säsongen ut, han har spelat 141 matcher för Everton innan. Ska bli sjukt kul att se honom spela, perfekt värvning för mittfältet.

Bolton får verkligen se upp till helgen.
Citera
2007-08-30, 20:40
Medlem
Dugarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Wohooo, Gravesen är tillbaka i Everton, utlånad av Celtic säsongen ut, han har spelat 141 matcher för Everton innan. Ska bli sjukt kul att se honom spela, perfekt värvning för mittfältet.

Bolton får verkligen se upp till helgen.
Tänka sig när Cahill kommer tillbaka och jag får se det underbara mittfältet en gång till. Visst fan är han lite dekis nuförtiden, men det är fortfarande Gravesen och har en person krigat riktigt i en endaste tackling så är resten av laget redan igång. Johnson - Anichebe på topp och ett tungt mittlås med Cahill och Gravesen bakom. Taha.
Citera
2007-08-30, 20:42
Medlem
SC sXes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Fletcher ar inte sa javla spinkig och klen som man kan tro. Han framstod som en riktig biff nar man sag honom tillsammans med ovriga united-spelare pa nara hall. Inte samma spink som nar han tog klivet for nagot ar sedan.

Det är sant, jag tycker bara han ser lite fladdrig ut i vissa närkampssituationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in