2007-08-30, 21:30
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dugarry
Tänka sig när Cahill kommer tillbaka och jag får se det underbara mittfältet en gång till. Visst fan är han lite dekis nuförtiden, men det är fortfarande Gravesen och har en person krigat riktigt i en endaste tackling så är resten av laget redan igång. Johnson - Anichebe på topp och ett tungt mittlås med Cahill och Gravesen bakom. Taha.

Du får nog byta ut Anichebe mot Yakubu va? Kan inte tänka mig att han blir bänkad.
Citera
2007-08-30, 21:31
Medlem
Dugarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Du får nog byta ut Anichebe mot Yakubu va? Kan inte tänka mig att han blir bänkad.
Ja fan, blandade ihop dom i stundens iver. Men självklart menade jag Yakubu.
Citera
2007-08-30, 22:27
Medlem
fusiliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Och? Kan knappast vara så att man måste vara spec snygg för att vara bra i fotboll. I så fall hade jag inte haft några större förhoppningar på Uniteds lag (eller liverpools)
Har jag sagt att man måste vara snygg för att spela fotboll?
JAG tycker att han är kass, och JAG tycker att han ser ut som en Wilhelmsson klon. Sen kan ju du tycka som du vill.
Citera
2007-08-31, 18:45
Medlem
Tjyvass avatar
Arsenal

Förrädaren Dein har sålt sina aktier till Ashier Usmanov. Vad säger flashbacks gooners om detta? Personligen tycker jag det är förjävligt att "vi" ska bli uppköpta. Hellre ser jag Arsenal med en skral kista och en massa duktiga okända spelare än ett skruttet "galactigo-lag" finansierat med oljepengar.
Citera
2007-08-31, 19:57
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
Förrädaren Dein har sålt sina aktier till Ashier Usmanov. Vad säger flashbacks gooners om detta? Personligen tycker jag det är förjävligt att "vi" ska bli uppköpta. Hellre ser jag Arsenal med en skral kista och en massa duktiga okända spelare än ett skruttet "galactigo-lag" finansierat med oljepengar.

Fotbollsfans kan verkligen låta kommunistiska ibland.
Varför skulle man bli ett "skruttet" Galactico-lag enbart för att man finansieras med oljepengar?
Varför skulle inte flera minoritetsägare kunna skapa samma situation?

Märk väl att ur-galacticolager - Real Madrid - inte ägs av någon och verkligen inte finansieras med oljepengar.

Gärsgårdstiden är förbi. Deal with it!
Citera
2007-09-01, 17:17
Medlem
Vilket fint mål av Torres. Inte en chans att något annat lag än Liverpool står som ligasegrare denna säsongen. Senast var 1990 så det är verkligen på tiden.
Citera
2007-09-01, 17:22
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conz
Vilket fint mål av Torres. Inte en chans att något annat lag än Liverpool står som ligasegrare denna säsongen. Senast var 1990 så det är verkligen på tiden.

Efter 5 omgångar kommer du till denna slutsatsen... Vi får se men mitt tips är ngt helt annat.
Citera
2007-09-01, 18:01
Medlem
De Larges avatar
Ojojoj, mål av Lescott i 89e minuten, kunde ej se matchen live så det blev text-tv då och då, kollade in på Evertons hemsida och fick se Bolton (A) 2-1, och drog förhastade slutsatsen att Bolton vunnit. . Sen kom Lescotts namn upp på text-tv.

Och så gör Yakubu mål 12 minuter in i sin debut, man tackar.

Tottenham fick ett mål mot sig i samma minut istället, sorry Hazard_simpson

Liverpool - Derby 6-0, ingen dålig utklassning.
Citera
2007-09-01, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Efter 5 omgångar kommer du till denna slutsatsen... Vi får se men mitt tips är ngt helt annat.
Nja egentligen inte. Tippade Liverpool redan innan säsongen.

Efter att ha sett Babel, Masherano och Torres i Liverpool-tröjan så tycker jag bara att min tes har stärkts.
Citera
2007-09-01, 18:05
Medlem
Jole25s avatar
3-1 and you fucked it up!!!!

Tottenham har en förmåga att ramla ihop när dom leder med 3-1....
Citera
2007-09-01, 18:18
Medlem
the head honchos avatar
LIVERPOOL FC - Derby County 6-0
Visst vi har inte på lång väg vunnit ligan ännu, men ni som hävdar att vi inte är med i racet måste kamma er.

YNWA!
Citera
2007-09-01, 18:22
Medlem
Någon som såg Newcaslte's match å har rapport?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in